2009. július 3., péntek

Ismét kiléptünk itthonról...

... mégpedig egy csöpp kicsi lányt, nagytesóját és anyukáját látogattuk meg.  Miáéknál voltunk, összeeresztettük fiainkat és nagyokat beszélgettünk közben :) Elárulhatom, hogy Szofi baba élőben még szebb, mint a fotókon :)
Milán hihetetlen jófej gyerek, minden szónak az első szótagját mondja, már már profin. Ha az anyja megszólalt, akkor mindig kiragadott egy szót a mondatból és ő is mondta :D Szólt, ha Szofi éppen sírt (síí), mondta hogy Bence (Be) és be nem állt a szája, mutogatta és mondta a könyvben látott állatokat. Komolyan mondom, hogy döbbentem, mennyire értelmes, okos fiúcska. Nagyon nagyfiú lett és hihetetlen jó pasi már most ;)
Bencénél persze néha eltört a mécses, volt egy nagyobb balhéja is, ami már engem is gondolkodóba ejtett, hogy ez már nem hiszti. A lábujjától a feje búbjáig átnéztem Bencét, hátha megcsípte vmi vagy beütötte magát vmiben, mert annyira sokáig sírt. Jobb híján aztán visszatettem aludni és láss csodát, amint rápótolt a délelőtti rövidke szunyájára, egyből jobb kedve lett. Nem gondoltam volna, hogy nekem is tud meglepetést okozni még. Amit szintén tátott szájjal és leesett állal figyeltem, az az volt, hogy rám sem hederítve ment Mia és Milán után a házba, keresett jó kis játékokat (egyenesen a gyerek szobába ment :D) és egészen addig totál jól elvolt, amíg odabent tartózkodott. Néha utána lopóztam, nehogy vmi csínytevésben törje a fejét, de semmi ilyen nem volt, csak a játékok kellettek neki (meg gondolom, az is csábította a házba, hogy ott jó hűvös volt, nem úgy mint kint). Megint úgy jöttünk haza, hogy le tudjam még tenni egy kicsit aludni, hazaértünkkor betettem a Nagyfiút a kádba és lezuhanyoztattam, amit szó nélkül tűrt, sőt már-már megkockáztatom, élvezte is. Nem csodálnám, hiszen az autóban nincs légkondi, iszonyat meleg volt, hiába értünk viszonylag hamar haza, csutakosra izzadta az induláskor ráadott pólót (szó mi szó én is nagyon vágytam addigra már egy hűsítő zuhanyra). Az autóban kis híján bealudt, így zuhany után egy szál pelusban betettem az ágyába, de még így is kb fél óravolt, mire sikerült bealtatnom.
Ébredése után már nem mentünk le játszóterezni, mert őszintén szólva én annyira ki voltam purcanva, persze aztán az eső is eleredt, így biztosan jól megáztunk volna. Na meg a tegnapi labdás dolog is még bosszant, sztem egy ideig másik játszótérre fogunk menni.
Történ ugyanis, hogy levittünk magunkkal egy lasztit meg néhány homokozós játékot tegnap a játszótérre. Mivel ugye Bence labda-mániás, ezért mindig a mások, jóval nagyobb labdája kellett neki, amiből nem volt gond, mert volt belőlük jó pár. Egyszer csak 2 (roma, kissebbségi, cigány, válassza ki mindenki a neki szimpatikusabb szót) lány elkezdett játszani a fiam labdájával, nem is figyeltem nagyon őket, mert megszokott, hogy egy játszótéren kölcsönveszik a gyerekek mások játékait. Aztán ezek a lányok leléptek, méghozzá  valószínűleg a labdánkkal együtt... Kérdezgettem a többi szülőt, hogy nem látták-e a labdánkat, hátha csak tényleg kidobta vmelyik lány és nem akart már utána menni, persze ők is mondták, hogy valószínűleg a 2 lány lelépett vele. Nyilván nem az a 300Ft idegesít, hanem maga az elv. Most ne adjam oda Bence játékait más gyerekeknek, hogy játszhassanak vele, ha éppen az enyém nem akar? Most nem azért, de egy-egy ilyen történetet hallva az ember ne gondoljon úgy rájuk, ahogy az a köztudatban él? Én tényleg megpróbáltam nem előítélettel gondolni rájuk, hiszen igenis van közöttük olyan, aki rendes, becsületes, családját eltartó, gyerekeit példásan nevelő, de hiába, ha lépten nyomon az ember a saját bőrén tapasztal velük kapcsolatban ilyesmiket. Most lehet az is mondani, hogy ez csak egy labda volt, vagy hogy hol a 100%-os bizonyíték, hogy tényleg ők voltak... Valamelyest igazukvan azoknak, akik ezt így gondolják, de sztem az én gondolkodásomban, elméletelmben is lehet egy kevéske igazság...
Uff, dügöngést abbahagyom, mert csak jobban felhúzom magam :D Ez utóbbi téma csak egy pár mondatos akart lenni, amivel vázolom a tényeket, de elragadott a hév. Most már nem törlöm ki, jöhetnek a bíráló vagy "bólogató" megjegyzések is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése