2009. július 3., péntek

Jövünk-megyünk...

Nos, az ígért képekre még várni kell, de türelem, meglesz az is ;)
Elromlott :( Mármint a fiam... Mostanában minden reggel 7kor már fent van. Eddig olyan jó volt, mert 8 körül felkelt és utána még elvolt picit az ágyikójában, amíg én megittam az Apa által főzött kávét és kicsit magamhoz tértem.  Régi szép idők... Az éjszakáink is elég ramatyok. Tegnap lefektetés után kb óránként kelt fel. Az első 2 ébredés alatt még fent voltunk (Apa altatta vissza Bencét), de a 3. már nem esett olyan jól... és a 4. sem. Én személy szerint nagyon tudok szenvedni ilyenkor :) Amikor Apa altatta vissza Nagyfiút, akkor betakargatta, mert állítólag ez kellett neki. Csodálkoztam, mert rólam spec folyt a víz, olyan meleg volt, de hát ha ez kellett a gyereknek, akkor ez kellett. Na, amikor én kerültem sorra visszaaltatás téren, akkor üvöltött a gyerek, amikor rátettem a takarót (simán egy takaróhuzat). Nem volt semmi sem jó neki. Adtam cumit, vizet, kinyitottam az albakot (levegő 0, húzat nem lévén), becuppantotta a tápiját -éjfélkor!- majd jött az isteni szikra: nedves szivaccsal bekenem a kezét, lábát fejét. És lőn csend... Melege volt... Már épp kezdtem kétségbe esni, hogy baj van vagy fogzik megint. Utána már nem ébredt fel, csak most reggel 7kor. :D
Tegnap ismét csavarogtunk. Ezen a héten szinte minden napra jutott vmi program. Ennek én örülök, nem szeretek itthon ülni (Apóssal :( ), és ma sem leszünk itthon, ha minden igaz....
Elmentünk Andival és Kittivel a Margit-szigetre sétálni. Jó volt egy kicsit jönni-menni, dumálni, nézelődni, WC-t keresni, gyereket sétáltatni, majd megebédelni, állatkertet keresni-megtalálni, majd a buszt várni. 3ra akartam hazaérni, hogy Nagyfiú itthon tudjon alukálni. A tömegközlekedés meglehetősen furcsa volt. Miért van légkondícionáló a buszon, ha a legnagyobb melegben nem használják? Mi késztet egyeseket arra, hogy beálljanak az ajtóba, miközben látja, hogy két anyuka próbál meg leszállni a buszról 1-1 babakocsival (és szemmel láthatóan útban van)? Azon, hogy nem segítenek (nem is kell), már nagyából túlléptem... Csak egy icipici empátia kellene az emberek részéről, ingyé van, mégis irigykedünk vele :(
Más... Napok óta zúg vmi itt a lakótelepen. Apa szerint egy adótorony hűtő ventije kezdett kicsit hangos lenni. Nos, igazán idegesítő éjjel-nappal ezt hallgatni. Ha tv-t akarunk hézni, hangosítsuk fel vagy csukjuk be az ablakot... Ha vki tudja, kinek kell szólni, ne tartsa magában, várom az ötleteket.
Tegnap megérkezett a bölcsiből a papír, hogy mikor kell mennünk szülőire :D Várom is, mert látom, hogy Bencének társaság kell -unja már a fejem-, ugyanakkor tartok is tőle, hiszen eddig én ott voltam neki, bármi is történt... Tudom, hogy ez az élet rendje, de sztem nem lesz egyszerű egyikünknek sem. Mondtam Apának, hogy majd a vállán kisírom magam, a lényeg, hogy Bence ne lássa, Anyát mennyire megviseli a dolog, mert akkor sokkal nehezebb dolgunk lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése