2009. július 1., szerda

Strand...

Bence meglehetősen korán kelt ma, így persze én is, megspékelve egy jó kis fejfájással, ami már tegnap este óta kínzott. Gyors elhatározás volt, hogy akkor mégis csak megyünk csacsogni, hiszen barátosném mindössze 3 hétre jött haza, aztán mennek vissza Írországba, szóval ki kell használni minden alkalmat. Bevetettem magam a fürdőbe, hogy akkor szalonképessé varázsoljam magam, majd 10 körül el is indultunk. Bencét letettem aludni a babakocsiba, hogy addig is alszik, míg én intézem a bankot, ebédet, stb. Még egy 10 percet kellett vele sétálnom a bejárat előtt, mire felébredt végül, de így is aludt vagy 3/4 órát... (Törtem is fejem, hogy miként legyen majd az alvás, mert 3 óránál ritkán bír többet ébren). Délben kapott Bence sült halacskát (brrr....), krumplival, majd mentünk (volna) pancsizni. A fiam továbbra sem akarja még a lábujját sem a vízbe dugni... Azért finoman néha beletettem a lábát,hiszen mégis iszonyat meleg van, persze amint közelítettem a medencéhez már el is kezdett méltatlankodni. Barátnőm és apukája, 2 kisfia és egy uncsitesójuk volt még ott. Bence minden egyes mozdulatukat leste, ha vki eléhajolt, akkor kitörő örömmel fogadta a képbe kerülő arcocskát :D Viszont továbbra sem szereti az ölelést vagy kéz simit, max egy kis buksi simogatás jöhet szóba nála. Na jó, azért a "buci" az szinte mindig jó :D Tegnap pl. majdnem lefejelt egy kb 2 éves kislányt az utcán, olyan hévvel akart "bucizni" vele :D Szerencsére eltévesztette a célt ;)
1 körül megkapta a saját ebédjét, majd elmentünk sétálni egy kicsit és mire észbe kaptam már fél 3 is volt. Persze közben dumáltunk sokat, nekem sikerült még derékig is vízbe merülnöm... :D Gyorsan összepakoltam a gyereket meg a cuccainkat és elindultunk haza. Hazafelé Bence a babakocsiban ülve majdnem elaludt, olyan fáradt volt. Alig tudtam szóval tartani, nehogy nekem 10 perc alatt kialudja magát, aztán meg itthon kukorékolás legyen az ágyikójában. Most épp alszik, remélem nem ébred fel fél óra múlva, hogy akkor kipihente magát (ne adj isten rosszat álmodott, melege van, stb...) :D
A nap jól telt, nem bántam meg, hogy végül mégis mentünk. A fiam ismét társaságban volt, amit szemmel láthatóan élvezett, no meg nekem is jutott egy kis pletyizés ;)

Képeket majd hozok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése