2009. június 30., kedd

Reformok...

Valami volt ma a levegőben, mert igazán hisztis napunk volt. Egyszer csak minden előjel nélkül eltört a mécses... Több percig csak sírt Bence, ha felvettem nem volt jó, ha letettem az sem. Meséltem, énekeltem, épp csak nem álltam neki tótágast... Nyűgös volt, csak akkor nyugodott meg, ha kiléptünk a lakásból. Biztosan ez a hülye időjárás volt az oka, másra nem tudom fogni.

Egyébként meg Anya ma szigorú, de igazságos volt. Küzdünk egy ideje az evési morál javításán, de mindig voltak "kihágások" Anya és Apa részéről. Hát  ma nem volt, következetesnek sikerült lennem és Apát is erre kértem. Az nem járja, hogy Nagyfiú dobálja a földre az ételt, hogy futkosva néha kikunyizunk kis ennikét, de ha etetőszékben igazi evésre kerül(ne) sor akkor pár falat után bömbi van.  Szülők rájöttek, hogy ha lekötik a figyelmét, akkor tátog, mint a kisanygal. Így történt, hogy játékot kapott a kezébe, volt hogy egy egész kis kosárnyi játék is megfordult 1-1 etetés alkalmával a kezében. Na ezt meguntam... Vannak tartalékai (nem kevés), ha nem eszik rendesen, akkor nincs kaja. Pár nap és szerintem rájön, hogy mit miért... Na meg ha megy bölcsibe, akkor sem fognak utána szaladgálni a dadusok kajával, hogy egyen. Én toltam el, nekem kell most megszenvednem a helyre hozatallal.
Sajnos rossz szokások vannak bőven, ott van még pl az itató pohár dobálása. Na ez az, ami nehéz menet lesz, mert jön-megy, meglátja, iszik belőle, majd menet közben eldobja. Ma az egyik hisztije után megszomjazott, ivott és a szokásos módon egy elegáns mozdulattal eldobta. Rászóltam, mire folytatta a bömbit... 
Erre szokták mondani, hogy lesz ez még ígyse...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése