2009. július 6., hétfő

Megtört a jég...

Szombaton az én szüleimhez mentünk, volt nagy meleg és pancsi is :) Igen, az én fiam az első sírásos meglepődést követően, annyira belelendült a medencézésbe, hogy csak lestünk. Nem értem, miért kellett az elégedetlenkedés, hiszen utána már alig lehetett kiszedni az urat a vízből... Bizonyíték is van, majd feltöltöm és belinkelem (tudom, még a múltkori képekkel is adós vagyok...).
Tegnap Apa családja volt a soros, mentünk vidékre, volt nagy dinom-dánom, hiszen mégis csak születésnapot ünnepeltünk. Bence meglehetősen bújt a "szoknyám" mögé annyi ismeretlen ember láttán. Ettünk fincsi bográcsgulyást, piskótát isteni finom csokiszósszal, persze azért hagyott a Nagyfiú helyet a pocakban a saját bébiételének is. Nagy nehezen sikerült letenni aludni a kis utazóágyába, viszont úgy tűnik, nem aludt eleget, mert ébredés után iszonyatos hisztiket adott elő, ismét minden látható ok nélkül. Ekkor döntöttünk úgy, hogy inkább elindulunk haza, hátha alszik még egy kicsit az autóban hazafelé. Hát aludt vagy 10 percet, mert Szentendre határában sikerült csak elszenderegnie, de utána már nyoma sem volt nyűglődésnek.
Hazaérve megkínáltuk a maradék uzsijával, ami persze nem nagyon kellett neki, cserébe viszont az én virsimből benyomott egy felet kevés kenyérrel, ezt leöblítette kb fél deci tejjel (első tejezése volt, úgy láttam bejön neki, hasmenése sem volt még tőle, sztem nem lesz ezzel gond), majd megspékelte egy fél mézespuszedlivel :D Tudja hogy kell élni :) Miért enné meg a (maradék) bébiételt, ha utána úgyis kap sokkal jobb kaját :) Tök igaza van ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése