2010. december 10., péntek

Ajcsiii...

Tegnap végre sikerült megkapnom a szülinapi ajcsimat Boombie barátnőmtől :) Végre jutott ideje ránk :D Persze nem bírta ki, hogy a megbeszélt "nem ajándékozunk"-hoz tartsa magát. Én ajándékként azt kértem tőle szülinapomra, hogy csak jöjjön el. Sajnos erre ritkán van alkalma, így ez nekem tényleg felér egy ajándékkal. Ennek ellenére hozott magával pár dolgot, aminek nagyon de nagyon örülök! Kaptam csokit is, egy dobozzal, amit rendesen elleptek a kis fáraóhangyák az asztalon reggelre :( Gyorsan kibontottam - ugyanis a lefóliázott dobozba másztak bele - elhessegettem őket és bedobtam a csokit a fagyiba :D Ezt éljék túl a kis mohó dögök! Aztán hozott még egy doboz nagyon finom teát és ami számomra mindennél fontosabb, hogy Bence kapott könyveket, amikre egyből rá is vetette magát a Nagyfiú, illetve kaptunk családilag belépőt a kalandparkba :) Apának mutattam reggel, ő is odavolt meg vissza, igen jó élményre számítunk majd nyáron ;) Szerintem Bence szülinapját ott fogjuk tölteni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése