2010. december 6., hétfő

Mikulás...

Tegnap ugye este Mikulás bácsi ellátogatott hozzánk is. Hozott Bencének 1 Thomas-os könyvet, 1 apró télapó csoki figurákkal teli dobozt, 1 csomag gumicukorkát. Minket sem hagyott ám ki a nagyszakállú, kaptunk mi is csokit. Bencének a szobáját is kicsit feldobtam némi girlanddal, díszfüzérrel és egy szép nagy csíptethető lepkével. Apa felrakta az izzósorokat is, aminél Bence ismét óriási hisztit csapott, hogy nem adta neki oda a gonosz Apa, hogy játsszon vele :)
A tegnapi vacsora a Bence által befalt kb. 50gramm csokinak köszönhetően elmaradt ;) Először kapott ennyi csokit egyszerre és sztem egy jó ideig ez lesz az utolsó is. (Érdekes, mert a másik felét a csokinak mi ettük meg Apával és nekünk jóval kevesebb is rosszullétet okozott. Magamon nem csodálkoztam, mert a gyógyszer miatt akár számíthattam is rá, de Apa értetlenül állt a dolog előtt, hiszen nem vmi gagyi csokit vettem. Megállapodtunk abban, hogy ő öregszik és meg ráfogom a bogyómra :D ) Este aztán Apa nővére hozott még Bencének egy mikuláscsomagot, így kénytelen voltam azt eldugni, nehogy rácsapjon a Nagyfiú. Most, amikor beértem a céghez, várt az asztalomon 2 csoki mikulás... Asszem Apának lesz mit nasiznia majd, mert Bence ennyi csokit tuti nem fog megenni (mondanom sem kell, hogy nem önszántából mond majd le róla ;) ).
Még szombaton a szüleimnél is járt a mikulás, hozott Bencének egy rajztáblát, Dominak pedig egy formabedobót, aminek a formái csörögnek :D Na, ki játszott a formabedobóval többet??? :D Mindig rá kellett szóljak Bencére, hogy legalább 1-2 formát adjon oda Dominak, had zörgesse ő is, ha már egyszer ő kapta ;)
(Most pedig itt gubbasztok a munkahelyemen, talán már van 18 fok, ugyanis a fűtés leállt hétvégére, kemény 14 fok fogadott. Ujjaim elgémberedtek, mikulás sapkában ülök az asztalnál :((( Szép látvány lehetek, főleg hogy kezdek nagyon szemezni a kabátommal is ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése