2010. december 8., szerda

Ugye nem?

Egy pocsék éjszaka, egy korai kelés vérvétel miatt, egy átutazott reggel van a hátam mögött. Ma (remélem) megy a doki a bölcsibe, megkértem a gondozónénit, hogy vizsgáltassa meg Bencét, mert nekem gyanús, hogy a torka megint piros :( Éjjel többször átsétált Bence, az eddigi tapasztalatok szerint ilyenkor vmi van vele... Én meg ugye beteg vagyok ismét, félek hogy átragasztottam rá, bármennyire is próbáltam ezt elkerülni. Bízom benne, hogy rossz a megérzésem.
Akartam mára időpontot kérni a fülészhez, akinél voltam 3 hete, mert ismét lüktet a jobb fülem, fáj is bitangul, persze leráztak, hogy mára már nincs szabad időpont és különben is a dokival kell lebeszélnem, ott nem úgy megy, hogy kiválasztok egy orvost és hozzá járok... Na ezt nem igazán értettem. Nála voltam kezelésen nem is olyan rég, mi a bánatért menjek egy másik orvoshoz? Mindegy, nem hergelem magam, délután megpróbálok vele beszélni, hátha bejutok hozzá még ma. Ha nem tudok menni hozzá, akkor pedig várok 1-2 napot, ha nem lesz jobb a helyzet, pénteken elmegyek egy vadidegen orvoshoz... Addig is Cataflam és köptető rulez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése