2013. április 22., hétfő

Esküvő...

Szombat reggel korán keltem, igaz hogy csak egy sima irodai, két tanús esküvő volt, azért igyekeztünk megadni egy kicsit a módját, ha már jó eséllyel egyszer van ilyen az életünkben.
Hajnalban keltem, Apának összeírtam mindent, hogy mit kell még eltennie a gyerekeknek, mert ők amíg én készülök a fodrásznál, kimennek Papához, hiszen mi onnan fogunk délben elindulni az anyakönyv-vezetőhöz... Aztán indult is a nap. Felvettem a virágot (ejj, de szép lett, örültem, hogy a virágosra bíztam pár dolgot, mert igazán jól összehozta :) ), aztán uzsgyi a fodrászhoz, aki 8-kor már teljes "fegyverzetben" várt. Ééés, nem hagytam otthon semmit :D Ez volt a legmeglepőbb. Két óra alatt elkészült a hajam, volt benne kb. 20 hullámcsat, sztem egy fél flakon hajlakkal :) Jól sikerült ez is, úgyhogy indulhattam Bumbihoz, hogy elkészítse a sminkemet. Pillaragasztás, szemkihúzás, ami kell :D Mire a fejem végre elkészült, már sietős is volt, hogy szaladjak Apáék után a Papához, mert a ruhák nálam voltak. Pont annyi időnk maradt, hogy kényelmesen elkészüljünk. Hát a gyerekek megláttak minket és csak néztek, annyira meg voltak lepődve. Léna konkrétan szólni sem mert, Katát a ruhán igézte meg, Bence pedig felkiáltott, hogy jaj de széép vagy! :D Aztán persze közölte, hogy nem szabad csinin öltözni :D Fogalmam sincs, hogy ezt miért, de így közölte. Elmentünk Bumbiért (tanú 1. :) ), aztán a következő állomás már a Mechwart tér volt. Ott találkoztunk Atussal (tanú 2. :) ), majd a fotós is megérkezett. Pár kattintásra jutott ideje csak az épület lépcsőjén, aztán már hívtak is be minket. Gyorsan, kb. 2-3 perc alatt összeadtak minket, mivel ki voltunk rendesen rittyentve, kaptunk még egy idézetet és el kellett mondanunk egy eskü szerű szöveget is egymásnak. Amikor kijöttünk a fotós teljesen kikelt magából, hogy megvolt az esemény és nem engedték be... Persze nekem sem tetszett, de nem akadtam ki rajta, mert mondták, hogy kicsi a hely az irodában. Úgy voltam vele, hogy majd úgyis készül még fotó, na pont az első hitvesi csók és az aláírások kimaradnak, na bumm... Szemmel láthatóan a fotós rendesen kiakadt, ment is az asztalra csapni.
Aztán készültek fotók, íme pár:






Az esküvő után még volt egy utunk a kórházba a nagyimhoz (erről majd később), de végülis 3-ra visszaértünk Papáékhoz, ahol a gyerekek épp aludtak kivéve Katát, aki ugye egyébként sem szokott ott sokat aludni egyszerre...
Kiszálltunk az autóból és én már gyanút is fogtam :) Tesómék ahogy néztek ránk, na mondom itt készülnek valamire :D És igazam lett ;) Kaptunk rizst a fejünkre, nekem még este is az potyogott a hajamból, pedig már kint lebontottam a sok csatot a hajamból :) Mire felébredtek a gyerekek, már átöltöztünk, Bence megdicsérte a frizurám, hamarosan pedig megérkezett Greg is Bumbiért, de azért tudtunk picikét csevegni. Sajnos az ebéd későre készült el, mert elfelejtettem szólni, hogy tegyék be a sütőbe, Apu meg azt hitte, hogy majd én akarom megcsinálni... Sebaj, azért melegszendvics jutott nekik ;)
Este nem kellett minket altatni, ez tuti ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése