2013. április 23., kedd

Bence...

Na most hogy kipityeregtem magam ismét, jöjjön egy vidámabb bejegyzés a gyerekekről. Először Bencéről, aztán egy külön posztban majd Katicáról is :)

Említettem, hogy a NevTanban egy felmérést fognak csinálni, mert kérte az ovi. Igyekeztek úgy megcsinálni, hogy Katica egyébként is elhúzott alvásidejét ne nyújtsuk pattanásig feszültre, így a torna idejében lett elkészítve a rajzolásos, gondolkodós része, a testi felmérést pedig már sztem előző héten megcsinálták óra alatt...
Jól el is keserítettek, mert azt mondták, hogy nem fejlődik az elvártnak megfelelően, valószínűleg más téren is fejlesztésre szorul ,,amit ők nem tudnak az órán megadni neki. Rengeteg olyan dologban elmaradása van, amit egy lassan 5 évesnek már tudnia kéne: pl. hasonlítás (hol a különbség a két képen), ember rajzolás (abszolút nem rajzol, max firka van, de oda sem néz), szülők neve (hm, sztem az enyémmel ne ijesztgessük a gyereket). Aztán én is elmondtam, hogy nem tudja magát lökni a hintán, nem akarja tekerni a bicikli pedálját... Más dolgokban viszont nagyon jó, pl. egyensúlyérzék, formák felismerése (rombusz :D), ilyen olyan ugrálás, stb. Tehát végülis vannak dolgok, amikben nagyon jó, másokban viszont nagyon nem. És a probléma ott van, hogy ezek a dolgok nem hullámzóan jönnek össze (pl. nem tud embert rajzolni, de pl egy labdát, hajót kéne), hanem kicsúcsosodnak ezek a képességek, ha egy grafikont kéne ezekről az ismeretekről rajzolni (van amiben megelőzi társait, viszont más dolgokban meg épp egy 3 éves szintjén van).
Megkaptam, hogy akkor menjünk vissza Büky doktorhoz a Heim Pálba, nézzük ő mit mond. Az óvóda pedig ismét Vadaskert Alapítványra szeretne rávenni... Őszintén szólva legyen bármi, de most már essünk végre ezen a mély ponton túl.
Azt vettem észre, hogy vannak napok, amikor Bence nagyon könnyen kezelhető, pl múlt szerdán, csütörtökön és pénteken teljesen ott volt, leesett az állunk, viccelődtünk is hogy valóban a mi fiúnkat sikerült-e elhozni az oviból, mert gyanúsan jól viselkedett a megszokotthoz képest :)

Fejlődésben pedig most szombaton és vasárnap simán rám cáfolt, mert a bringát elkezdte tekerni, sőt mit elkezdte, vasárnap konkrétan Apa szaladt a gyerek után, mert úgy belelendült a pedálozásba :) Pénteken pedig sikerült rajtakapni egy meglesett pillanatban, hogy próbálja lökni magát a hintán! Na szóval akkor "panaszkodnom" kell a NevTanban, hogy aztán rácáfolhasson? Üsse kő, lehet róla szó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése