2011. július 8., péntek

Nosztalgia...

Köztudott, hogy mi Apával egy cégnél dolgozunk. Ügyfeleink körében azért nem nagyon szoktuk ezt reklámozni, elvégre a munkahely az munkahely, a magánélet pedig marad otthonra. Azért időnként szoktak mókás dolgok történni, ha egy-egy ügyfél megpróbál kicsit többet megtudni rólunk, mint emberekről. Egy alkalommal tavaly az egyik cégnél dolgozott éppen Apa, mikor is beszélgetésbe elegyedett az egyik ott dolgozó emberkével. Jöttek sorban a kérdések:

Ügyfél: Ó és hát mi van Bettivel? Rég hallottunk róla...
Apa: Megvan köszöni, dolgozgat.
Ü.: Nem rég született egy gyereke, ugye? Fiú / lány?
A.: Igen, fia van.
Ü.: Ó az igen! És mennyi idős?
A.: 2 éves...
Ü.: No és hogy hívják?
A.: Bence lett a neve.
Ü.: Akkor biztosan nagy a boldogság ott is. Nálad mi a helyzet? Van már családod?
A.: Ó, igen van...
Ü.: No mesélj! Gyerek?
A.: Van... - gondolta Apa, megvárja mi lesz a vége, nem rontja el a mókát :)
Ü.: Nocsak! Lányod vagy fiad van?
A.: Fiam... - Apa igen erősen figyeli Ü. arcát, nehogy lemaradjon a megvilágosodást követő arckifejezésről...
Ü.: :) Akkor megvan a trónörökös. És mennyi idős a kicsi?
A.: 2 éves... - Ü. még mindig gyanútlanul kérdezget...
Ü.: Neve?
A.: Bence... - Fél perc szünet, emberke határozottan gondolkodik, hogy most rá merjen-e kérdezni a megoldásra...
Ü.: Öööö, akkor Te és Betti...? - Mert azért csak nyert a bátorság :D
A.: Igen...
Ma ez a kis szösszenet jutott eszembe. Történt ugyanis, hogy egy új kolléga került látótérbe, akit nekem kellett kicsit megdolgoztatnom, hogy kiderüljön alkalmas-e a feladatra vagy sem. Egy ideje már itt volt, tette a dolgát, amikor beszélgetni kezdtünk és látva a pocakom kérdezgetni kezdett:
Kolléga jelölt: Látom G. kollégád most nincs bent, merre jár? Áruért ment vagy ügyfélnél van?
Én: Ügyfélnél van, én addig igyekszem itt tartani a frontot... - mutatok rá az asztalon heverő éppen vírusmentesítést végző gépre...
K.j.: Ó látom hamarosan bővül a család...
Én: Igen, szeptember végére várjuk.
K.j.: Kisfiú vagy kislány lesz?
Én: Úgy tűnik, hogy lányunk lesz, reméljük a doki nem tévedett :)
K.j: No és apuka épp merre jár?
Én: Ügyfélnél...
K.j.: Óóóó, akkor Ti...?
Én: Igen, mi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése