2011. július 6., szerda

Rafkó-bajnok...

Igen, Bence :) Ugyanis a következő történt:

Bence egyszer csak megjelent a szobájában a poharával, amiben még jócskán volt inni való. Nem szeretem, ha sétál vele, mert gyakran kiönti esetleg menet közben akar belőle inni és annak csak prüszkölés a vége, mert félrenyel. Szóval, amint megláttam, hogy sétáltatja a poharát, rászóltam, hogy tegye vissza az asztalra, mert ha kiborítja, akkor kiporolom a  hátsóját. Szót fogadott, de amikor visszajött hozzám és Apához a szobájába, akkor mind ketten kaptunk egy puszit... Mivel ez felettébb szokatlan dolog volt tőle, egyből gyanút fogtunk Apával. Kérdezem Bencét, hogy kiöntötte-e az innikéjét. Természetesen a válasz igen volt, bár én azért reménykedtem benne, hogy nem mondott igazat. Gyorsan kiosontam és megnéztem, nem láttam semmilyen narancslé foltot az asztalnál, így megnyugodtam és visszatértem Bence szobájába folytatni a játékot. Már végeztek a pancsival a fiúk, amikor egyszer csak feltűnt, hogy a cipős szekrény előtt némi folyadék folt van. Éppen akkor került elő Apa is a szobából, lecsekkoltattam vele is, valóban az aminek látszik, neki álltunk hát feltakarítani. Majd eszünkbe jutott az a bizonyos puszi, amiből mindkettőnknek jutott :D Igazán rafkós tud lenni ez a gyerek :D No és persze az is, hogy igazat mondott végül ;)

(Szokott olyan lenni, hogy Apa  rászól valami miatt és akkor szalad hozzám, hogy "Apa bántott". Mivel tudom, hogy ez nem igaz, ezért gyakran fenntartásokkal fogadjuk egy-egy válaszát vagy mondatát :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése