2011. február 16., szerda

Vírus...

Lekopogom, Bence talán már kifelé lábal belőle, legalábbis a ma reggeli orrszívásnál már kevés váladék jött, pedig még át is mostam neki sóoldattal... Remélem, nem most szóltam el magam. Én meg egyre mélyebbre csúszok a betegségbe :( Éjjel alig aludtam, hangom már szinte semmi, az arcom szét akar néha robbanni, ha köhögni kell a torkomat legszívesebben kitenném az asztalra, hogy tudjam kímélni. Apa is szerintem hasonló helyzetben, bár neki a hangja még nem árulkodik arról, hogy küzd a szervezete... Tegnap be mertem venni egy Mexalent este, mert már nem segített semmi a torokfájásomon, ki is kaptam Apától, pedig tudhatná, hogy ha nem lett volna már muszáj, akkor még húzom nélküle... (és tényleg csak 1 szemet vettem be, pedig kettesével szoktam szedni).
Ráadásul a hasam is fáj, tegnap már konkrétan be voltam tojva, nehogy baj legyen (én, aki egyébként ilyesmitől nem szokott beparázni), már csak azért is mert Bencével semmi ilyesmi nem volt. El is küldtem Apát a gyógyszertárba MagneB6-ért meg Normaflore-ért, biztos ami tuti alapon... Kár, hogy eddig nem segített :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése