2011. február 19., szombat

Kérdés...

Hogy lehet az, hogy Bence annyira élénk és aktív, mint még soha, holott az éjszaka alig aludtunk 4 órát? Hajnali fél kettőkor kelt és nagyon rég óta először két és fél órán keresztül járkált a szobájából át hozzánk. Volt néma visszakísérés, volt higgadt elbeszélgetés, kérdezgettük, hogy fáj-e valamije, néztük a pelusát, sőt bepróbálkoztunk a szigorral is, a figyelmen kívül hagyással, végül kínomban a tehetetlenségtől adtam neki Panadolt, hátha mégis fáj valamije, de nem és nem, egyik verzió sem jött be. Végül, 2 és fél óra szenvedés után Apa beadta a derekát és odafeküdt mellé. Bence bebújt az apja bőrébe és már aludt is, de ekkor már hajnali 4 óra volt.
Nagyon mérges voltam Apára, mert ő volt az aki mostanában rászoktatta Bencét arra, hogy odafekszik mellé és együtt alszanak el este. Emiatt persze Bence az éjjeli ébredései alkalmával is ezt várja el, ami engem nem zavarna, ha nem nekem kellene felkelnem hozzá, hogy reménytelenül 23x kísérjem vissza az ágyába a Nagyfiút, aki viszont elkeseredetten próbál rávenni, hogy Apa odafekhessen mellé (merthogy Anya a szigorú, nem engedi hogy rászokjon a gyerek arra, hogy csak egy valakivel alszik el). Rendszerint megunom és felkeltem Apát, hogy ha már erre rászoktatta és 24.-jére is kijön a gyerek, akkor az övé a terep, mert én aludni szeretnék. Természetesen már este mondtam Bencének, hogy Apa csak beviszi őt az ágyába és kijön, de Apa csak mosolygott ezen, nem igazán értette, hogy miért nem szeretném, ha csak vele lenne hajlandó elaludni Bence, aki egyébként remekül megtanult egyedül elaludni, ami egy betegségéig remekül működött is... Szóval éjjel bosszút álltam Apán és már az első elvetélt visszakísérési kísérletem után felkeltettem őt. Most meg persze volt csodálkozás, hogy miért keltem őt fel éjjel, hogy ha nem akarom, hogy ő altassa vissza Bencét. Jah, hogy én nem éjjel szeretném leszoktatni a gyereket erről, hanem inkább aludnék?
Így esett meg az, hogy jelen pillanatban (szombat délben) a gyerek éppen tombol még, pedig reggel 7kor kelt, a szülei viszont 2 kávé után sem bírják a strapát...
(Apa naivan gondolta éjjel még a szívatás kellős közepén, hogy majd ő jól ki fog tolni a gyerekkel, mert reggel nem fogja hagyni sokáig aludni, sőt délben is meg kell majd várnia az idejét az alváshoz, ami legalább egy kevés elégtételt fog jelenteni neki az éjszakázás miatt. Ez olyannyira nem jött be neki, hogy a Bence reggel 7kor már fent kukorékolt és még most sem lehet lelőni, pedig voltunk már szaladgálni is a játszótéren is :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése