2011. február 16., szerda

Elkeserdve...

Ismét fáj a fülem :( Így hát felhívtam a dokit, akinél voltam múlt héten és mennék jövő pénteken, hogy baj van, mit tehetek, mert szedni ugye nem lehet semmit... Azt mondja kérjek időpontot holnapra vagy holnap utánra. Én meg nagy lendülettel hívom az időpontosokat, hogy ezt mondta a doki, kérnék egy időpontot holnapra. A válasz: nincs. Majd jövő szerdára tudnak adni. Felvilágosítottam a csajt, hogy köszi de azzal nem élnék, mert nekem péntekre van már és különben is én holnap szeretnék menni, lehet talán nem véletlenül... Most mehetek holnap délután oda és ülhetek a babérjaimon reménykedve, hátha nem fog sokáig tartani...
Annyira elegem van már ebből a sorozatos fülproblémákból... Tényleg nem lehet tenni ellene semmit? Sapkában járok, pedig utálom, nyilván fújom az orrom, most még sóoldatos orrspray-t is használok (orvosi utasításra ugye). Haza megyek meglámpázom, hátha kifakad ismét :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése