2011. február 16., szerda

Jessz...

...és iggen, végre valahára itthon is bilibe pisilt a Fiatalúr. Ez már csak azért is nagy szám, mert a bölcsiből már napok óta abban a pelusban hozzuk haza, amiben reggel beadtuk: vannak "bilijáratok", amikor Bence is beáll a sorba és megy pisilni a többiekkel, emiatt a pelus száraz marad. Itthon persze azért meglehetősen elutasító volt, erőltetni nem akartam. Most azért egy icipici rásegítésre szükség volt, mert nem akart ráülni, zsigerből vágta kérdésemre, hogy nem. Ezért aztán úgy döntöttem egy picit rámenősebb leszek, lehúztam a nadrágot, a bugyit (pelust már jó ideje levettem róla, volt is miatta kis szipogás, de csak épp egy kicsi) és sorban ráültettük a macikat is, majd pedig Bence is hajlandó volt rácsüccsenni. Ekkor szinte azonnal hallottam a zenélést (igen, zenélő bili, de nem direkt lett az :) ), láttam hogy küzd szegény a kukac bilibe tuszkolásával, aminek az lett az eredménye, hogy kicsit pisilt csak bele, szerintem a többit visszatartotta Apának a pancsihoz. Minden esetre hatalmas puszi és örömujjongás volt Anya és Apa részéről is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése