2011. február 19., szombat

Bence és a virágcsokor...

Általában a virág csak annyit jelent Bencének, hogy szép színes és két féle van belőle: "hapci virág" és "csiki virág". Tegnap egy csokor virággal tértem haza és mivel hazafelé vettem fel Bencét a bölcsiből, így az is ott volt a két személyes autó anyós ülésén. Amikor Bencét beültettem az autóba, már láttam is hogy felcsillant a szeme a virág láttán, kitörő örömmel fogadta, hogy rábízom, vigyázzon rá addig, amíg hazaérünk. Ült az ülésen, mint a cövek, meg sem mert mozdulni, csak szorongatta és figyelte a virágot, alaposan megszemlélte és az egy kis szál letört szegfűt is úgy védelmezte, mintha vmiféle kincs lenne. Sőt! Amikor megérkeztünk a ház elé, megkértem, hogy várjon egy picit, amíg én kiszállok az autóból és akkor segítek neki is kiszállni a virággal. Tőle szokatlan módon tényleg megvárta, míg megkerülöm az autót és kinyitom neki az ajtót, elveszem tőle a virágot és segítek neki kiszállni, majd azt is türelmesen megvárta, hogy őt letegyem és a kezébe adjam a csokrot. Ezután pedig büszkén mondta, hogy "segítek". Amikor felértünk, a vetkőzés idejére lerakattam vele az asztalra, amit kicsit zokon vett, mert ő inkább fogni akarta :) Alig várta, hogy leszedjük róla a felesleges göncöket és ismét segíthessen fogni a virágot. Végül kerítettem egy vázát, amibe töltöttem vizet és megbeszéltük Bencével, hogy az a víz kell a virágnak, hogy sokáig ilyen szép tudjon maradni. A letört darab is kapott egy pohárban vizet, amiből Bence rendszeresen kiszedte és elvitte megmutatni neki a lakást :D Sokáig járt vissza a csokorhoz, az egyetlen dolog, ami kibillentette a virág-mániából, az Apa-mánia volt, mikor a ház ura hazaért :)
Ma reggel pedig már korán vitte Apát a virághoz és mondogatta neki, hogy szőlő is van benne, sőt a szobából a locsoló kannát is ki kellett vinnünk, mert meg kellett locsolnia a virágot a vázában :D Ott ült a csokor mellett és mutogatott, hogy ez most sárga (vagyis éppen piros) és hogy ott a letört virág, meg onnan tört le és hogy jaj de szép hapcivirág :)
Régen láttam ennyire lelkesnek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése