2010. június 11., péntek

Lehet még rosszabb?

Éjjel fél 1 körül Bence nyöszörgött. Átszaladtam hozzá és éreztem, hogy csak úgy tüzel a teste, tudtam hogy baj van, mert ennyire még sosem éreztem melegnek őt. Mértem neki egy hőt és 40,4C-t mutatott a fülhőmérő... Oké, hogy a pontossága nem túl jó, de ez elég volt nekem ahhoz, hogy gyorsan adjak Bencének Panadolt és betegyem a fürdőkádba hűtőfürdőzni... Arra sem volt időm, hogy beparázzak. Iszonyatosan féltettem, aztán el kezdett hallucinálni - mutogatott az ajtóra és vacogó fogakkal, sÍrás közben mondta, hogy "bácsi" "ott a bácsi" - na ekkor kezdtem remegni, mint a kocsonya. SzÍdtam az orvost, hogy mi a túrót nézett be, ez tuti nem a foga, nekem ne magyarázza be senki! Azon vacilláltam, hogy menjünk-e ügyeletre, de miután Apa is igen rosszul volt - neki a hasa görcsöl napok óta, persze dokihoz nem akar menni - ezért úgy döntöttem, hogy nem rángatom őket el az éjjel kellős közepén. Szerencsére Bencének fél óra alatt lement a hője 38.6-ra, Így mehettünk aludni. Odafeküdtem a szobájába a kanapéra, hogy 20 percenként ellenőrizhessen, hogy megy-e lejjebb a hője, aztán mikor úgy láttam, hogy minden rendben, max hőemelkedése lehet és alszik is, akkor visszamentem az ágyamba "aludni". Még 2x kellett átmennem hozzá megnyugtatni, elaltatni, aztán végre elaludt. Nekem kellett még egy bő óra, hogy vissza tudjak aludni, aztán 7ig tudtunk pihenni.
Reggel elhatároztam, hogy nem számÍt meddig kell várnom a rendelőben, de én bizony elviszem Bencét a fülészetre. Tegnap akartam, de mivel nem volt lázas nap közben, reménykedtünk, hogy meggyógyult. Szóval reggel összekaptam Bencét és elindultunk, hogy még a nagy meleg előtt megjárjuk az utat. Kb. 1 órát kellett várnunk, mire behÍvtak minket, az orvos nagyon kedves volt, egyből a fülét nézte, hogy mondtam neki és arra gyanakszom (és persze el volt hűlve, hogy a dokink miért nem nézett be már hétfőn a gyerek fülébe!). Mondta, hogy igazam van, mind2 fülén középfül-gyulladás. Kapott antibiotikumot rá.
Rossz belegondolni, hogy mi lett volna, ha nem gyanakszom és hallgatok a dokira, hogy csak a foga Bencének a baj forrása... Most keressek magándokit, aki rendesen ellátja, ha beteg? Vagy váltsunk csak szimplán egy másik orvosra, itt a környéken, akinél még nem jártunk? Vajon hány orvosban kell csalódnunk, mire megtaláljuk azt, aki tényleg a gyereket tartja szem előtt?
Nagyot csalódtam ismét az orvosunkban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése