2010. június 9., szerda

Egy jól indult nap...

Tegnap este kapta Bence az utolsó Nurofen és kúp adagot... Reggel örömmel konstatáltuk Apával, hogy minden rendben, gyerek nem lázas. Délben nem evett semmit, pedig 4 féle étellel kÍnáltam. Mivel reggelizni sem volt hajlandó, Így már kezdtem beparázni. A dokihoz indulással is elcsúsztunk, mert Bence persze pont akkor kakilt be, amikor már menetkészek voltunk. Mire sikerült elindulni, nagyon kevés idő maradt ahhoz, hogy átérjünk, de szedtem a lábaimat, szinte futottunk a nagy melegben. Út közben persze eszembe jutott a labor is, hiszen el kellett menni az eredményekért. Amikor odaértünk a laborba, én már teljesen ki voltam melegedve, felrohantunk lifttel és koppantam egy nagy piros zárva táblán, ahol elvileg kiadták volna a leleteket. Akkor már pont annyi volt az idő, hogy a dokinál mi következtünk volna. Ácsorogtam, elolvastam a kirakott kb. 20 papÍrt, hogy mégis most miért vannak zárva, mit nem vettem észre, persze egyiken sem szerepelt semmi. Viszont mire végeztem és konstatáltam, hogy most eredményünk nem lesz és feladtam, kijött egy hölgy és elkérte a számot, kiadta a negatÍv leletet. Éljen! Rohantunk át a rendelőbe, ahol éppen csak kivettem Bencét a babakocsiból, már hÍvtak is minket, még kifújni sem tudtam magam :) Doki nénink megnézte Bencét, mondta hogy picit még piros a torka, de nem vészes, ha akarom vihetem bölcsibe nyugodtan. Megörültem és boldogan elindultunk haza. Hazafelé ettem fagyit, Bence kapott édes tölcsért (nem kérte a fagyit) és hazajöttünk. Majd egy fél óra múlva kezdtem érezni, hogy Bence mintha kicsit melegebb lenne. Gondoltam, csak a kinti nagy meleg miatt lehet, ezért vártam picit és egy újabb fél óra múlva megmértem a hőjét: 38.3 fülben mérve :( Még mindig reménykedtem, hogy esetleg a meleg miatt van, de azért biztos ami tuti adtam neki  Nurofent és elkezdtem kenegetni egy nedves szivaccsal a testét (hű de utálja!). Hamar lement a hője, nem kellett hozzá 10 perc. Kezdtem érezni, hogy a holnapi bölcsinek lőttek. Hát nem tévedtem, ugyanis épp nem rég hasmenése is volt :( A poén pedig az, hogy délelőtt beadtam a doki által hétfőn kiÍrt Normaflore-t (bár az elmúlt napokban nem kapta, mert nem rég hagytunk abba egy egyhetes kúrát)... Érdekes... Aztán persze a jól kezdődött nap megkoronázásaként Bence eltörte az alig 2 hónapos szemüvegemet :( Ez nem a mi napunk :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése