2010. június 7., hétfő

Ha én programot szervezek magamnak...

...akkor tuti történik vmi... Most éppen láz és torokfájás... :( Így bölcsi szünet előtt 2 héttel... Szombaton esküvőre mennénk, remélem addigra jól lesz, mert annyira régen mozdultunk ki, hogy én már úgy vágyom erre az alkalomra, mint egy pohár vízre nyár közepén.
Szóval ma doki, ha sikerül mára időpontot kapni, ha nem, akkor szerdán nézetek rá Bencére, gondolom megint vírust kapott el. Érdekes ez az egész, mert szombaton kezdődött nyígással és anya-apa nadrágjának el nem engedésével. Sírt, ha messzebb mentünk tőle, Így lesz ami lesz alapon beadtam neki egy adag fájdalomcsillapítót. Mivel nem volt láza a fogára tippeltünk (reménykedtünk). Amíg hatott a gyógyszer olyan volt, mint egyébként szokott, kevesebb étvággyal. Aztán tegnap délután Bencét letettük aludni (fájdalomcsillapítóval), majd én elmentem barátnőzni. Ejjj, de jó is volt! Ritkán van ilyen alkalom, amikor mindketten ráérünk, mondanom sem kell, hogy sok szervezés volt mögötte, hogy létrejöhessen a találka. Szóval elmentem, jót dumáltunk mikor hív Apa, hogy Bencének 39.1 lett kb 5 perc alatt a hője! Persze pont előtte adta be neki a Nurofent, ami Bencének láz esetén nem használ. Kétségbe volt Apa esve, hogy ilyen hirtelen ment fel a láza Bencének és ráadásul pont előtte kapott gyógyszert, szóval mondtam neki, hogy akkor hűtőfürdő és ima, hogy lemenjen. El is indultam gyorsan haza, úgy éreztem hogy Bence mellett a helyem, hiába van ott Apa, aki mindent megtesz a fiáért. Szerencsére egyébként is indultam volna lassan haza, Így nem kellett lemondanunk a traccspartiról :) Mire hazaértem Bencének már csak hőemelkedése volt, szóval Apa jól  megállta a helyét.
Este még a gyógyszer hatásának lejárta előtt el kezdett Bence hője felmenni, Így jött a borogatás fürcsi előtt nem sokkal, aztán kapott egy kúpot pancsi előtt közvetlenül. 9-re már ismét "csak" hőemelkedése volt. Itatni akartuk, de annyira sÍrt miatta meg állandóan kiköpte, Így hagytuk, mert persze a sírástól el kezdett megint felmenni a láza :( Éjjel másfél óránként kelt, Így átcuccoltam hozzá és amikor felébredt és szólított, akkor csak mondtam neki, hogy itt vagyok, aludjon nyugodtan. Aztán a labdáját kereste, édes volt nagyon :) Éjfél körül már nyugodtan aludt, Így visszaköltöztem Apa mellé, majd hajnali 2 körül keltem Bencéhez gyógyszert beadni... Akkor megint labdát keresett :( Nem is értettem igazán, mert most épp thomas mánia van ;)
No, most ébresztette fel Após :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése