2010. június 8., kedd

Csobogás a zacskóban...

Nem is tudom, hogy javul-e igazán Bence állapota vagy csak a Nurofen tompít a tüneteken. Ma minden esetre evett már egy kis levest meg egy pici husit krumplival. Az elmúlt 3 nap rekord mennyiségű ételét ette ma, szóval ha úgy vesszük, akkor lehet reménykedni, hogy javul. Holnap megyünk vissza dokinénihez, aki 3 napi Nurofen kúrát Írt fel + kért egy vizelet vizsgálatot is... Mázlinkra sikerült levenni Bencétől a pisit, bár nem mondom, hogy egyszerű volt. Holnapra lesz eredmény...
Doktornéni javasolta a bilibe pisilést... GyanÍtom, hogy nem ismeri a fiam, mert ha ismerné, akkor tudná, hogy nála a bilizés kb 10 másodperc és pattan is fel, s azért ül rajta ilyen sokáig, mert egy könyvet a kezébe vesz, amit ennyi idő alatt tud átlapozni... Ennek fényében a reggeli bilizés eleve el volt vetve, mint megoldás, maradt ugye a "jól bevált" vagy inkább "jó öreg" megoldás a vizelet gyűjtő tasak. Igen, igen az a bizonyos ragasztgatós. Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű egy két évest egy helyben tartani, amÍg produkál valamit, de azért arra sem gondoltam, hogy Bence ennyire meg fog minket szivatni. Direkt úgy tettük fel a zacskót, hogy még a kakaó ivás előtt, mert Apa állÍtása szerint, Bence kakaózás közben pisilni szokott. Hát ha szokott is, most nem tette. Szerintem rájött, hogy azt várjuk és gondolta, hogy megizzaszt minket :) Aztán a még fekvő gyermeket rá kellett venni, hogy ugyan ne forduljon már oldalra, hasra meg pláne, mert akkor az egyébként is minimális vizeletgyűjtési esélyünk nullára fog redukálódni. Folyamatosan ott kellett vele lenni, de persze Apa készült munkába én meg a laborba, Így felváltva ültünk be a szobába a gyerek mellé. Amikor elmentem zuhanyozni, akkor megkértem Apát, hozza be Bencét, hátha a vÍz csobogása végre eredményt hoz. Nos, az eddig minden alkalommal az egyik szülő zuhanyozását megkukucskáló gyerek most elkezdett üvölteni, amint a fürdőbe került Apa ölében, Így nem töltött bent Bence egy percet sem... Pfff... Kezdtünk kifogyni az ötletekből. Közben felhÍvtam a labort (illetve csak a portát, mert a labort 11ig nem kapcsolják), hogy meddig lehet vinni mintát, felkészülve arra, hogy Bence akár 10-ig is kibÍrja pisi nélkül. Mivel megnyugtatott a nem túl kedves néni, hogy 11-ig mehetünk, megnyugodva vetettem magam bele újra a feladatba.  Apával megbeszéltük, hogy várunk még egy picit, aztán gyermek megy a  kádba, mert ott aztán tényleg mindig pisil 1percen belül. Bence pedig igen lelkesen  mondogatta, hogy "kaki, kaki", Így mi is lelkesen bontogattuk, hogy ez a múltkori esetből tanulva hátha pisit jelent, de ha nem és mégis kaki, akkor bizony ott kis pisi is lesz, amit jó lenne kaki mentesen kimenteni onnan. Amikor már  kb. 10edjére bontottuk ki és nem volt semmi, akkor megszólalt Bence, hogy "pisii". Apával összenéztünk és kíváncsian elkezdtük kibontani a pelust... Na persze csont száraz volt a zacskó :( Már épp elterveztem, hogy na akkor megy a kádba az utód, akkor egyszer csak megszólalt Apa: Te ez csobog! Én csak néztem bután rá, kb olyan arckifejezéssel, hogy "Te már megint hülyülsz????". Majd rám nézett Apa és mondta, hogy komolyan csobogott, itt pisi van, meleg a pelus. Izzadó homlokkal, gyereket fixen tartva elkezdtük lebontani a pelust, ami jól meg volt töltve pisivel, majd a zacskó alján találtunk kb 10ml-t a produktumból. Hm, na mondom engem nem érdekel, hogy ebből fajsúlyt nem tudnak csinálni, de a többi vizsgálatra talán elég lesz, úgyhogy eredményesnek tekintem a mintavételt, mihamarabb uzsgyi a laborba vele.
Jelentem, hogy vizelet a laborban, holnap mehetünk az eredményért 11-től 3-ig, Így a doktornéni rendelése előtt gyorsan beugrunk érte. Drukkokat kérek szépen, hogy minden rendben legyen és "csak" a kicsit piros torka okozza Bencénél ezt a lázas állapotot. Ma van 3. napja, hogy kapja Bence a Nurofent, holnap már nem kell adnom majd neki, Így holnap ki fog derülni, hogy anélkül lázas-e még vagy már legyőzte a szervezete a fertőzést. Ettől függetlenül úgy érzem, hogy a héten már nem megy bölcsibe Bence... Nem mintha sürgetném, mert gyógyuljon meg mihamarabb, csak nem szeretném, ha a bölcsi beli szülinapi köszöntésről lemaradna. Ami ugyan csak kedden lesz, de ha a doki úgy dönt, hogy antibiotikum kell Bencének, akkor tuti nem mehet majd hétfőn, de talán még kedden sem :( (Jaj ne kelljen még1x pisit leadni... Én azt nem élnééééém túúúl :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése