2010. június 14., hétfő

Bence...

Egyenlőre (kopp-kopp) jobban van Bence. Eszeget már, itatni még nagyon kell (tegnap egész nap nem ivott meg csak másfél deci vizet, még a gyümölcslé sem kellett neki, Így délután beletöltöttünk 2 óra alatt kb fél liter vizet...). Pénteken voltunk a gyerekorvosnál, aki persze megnézte a fülét Bencének és mily meglepő, azt mondta, hogy ez nem vészes, kár volt elkezdeni az ab.-t. Persze közölte azt is, hogy ez ab. nem fogja levinni a magas lázát (gondoltam magamban, hogy tényleg nem, mert erre a lázcsillapÍtó való, az ab. a lázat okozó fertőzést szünteti meg...), de ha már úgyis beadtam neki az első adagot, akkor szedje végig Bence. Fellélegeztem, igaz hogy akkor sem hagytam volna abba a gyógyszer adását, ha a doki azt mondja, nem kell, de éreztem, hogy ez most nagyon kell Bencének. Lám-lám már estére láttuk, hogy kezd jobban lenni, mióta kapja az ab.-t nem volt még hőemelkedése sem! Ma el kellett mennünk a fülészetre a gyerekdoki javaslatára, hogy megnézzék hat-e az ab. Szerencsére hat, Így megnyugodtam. Holnap elviszem Bencét bölcsibe, mert már széttépi az idegeinket. Nagyon nehéz lefoglalni a lakásban, ráadásul ez az utolsó hét, amikor lesz bölcsi, aztán 6 hét szünet.
És akkor a hétvégéről pár szó, mert hogy nem volt eseménymentes :)
Voltunk szombaton esküvőn. Irtó csinosak voltak a fiúk, nagyon jó volt látni őket végre kirittyentve :D Sajnos mi csak kevés fotót készÍtettünk, mert folyton Bence után kellett szaladnunk felváltva, táskát nem akartunk cipelni... Bence persze nem nagyon evett, viszont ivott bőven, legalább ott nem volt ezzel gond. Kb. 11re értünk haza. Bence az autóban elaludt nem sokkal indulás után, amikor hazajöttünk, gyorsan kapott kakaót, tiszta pelust, pizsit és már horkolt is tovább... Vasárnap reggel 6-kor kelt :( Valahol éreztem, hogy ez lesz...
Vasárnap aztán kimentünk Papához és ott töltöttük a napot. A már emlÍtett délutáni itatást leszámÍtva csak az volt a baj, hogy Bence nem nagyon evett (inkább a meleg miatt sztem). Pancsolt Apával és sokat pityergett. Szerintem megérezte, hogy tesztelnénk, hogy bÍrja a Mamával. Ismét meg szerettük volna próbálni, hogy miként reagál, ha otthagyjuk akárcsak 1 órára is, de annyira bömbi meg nyügi volt, hogy még Apa sem nyúlhatott hozzá. Csak én kellettem neki, senki más még hozzá sem szólhatott :( Lehet hogy nem lesz otthagyva Mamánál 1-1 napra sem, mert egyszerűen tiltakozik ellene. Akarata ellenére meg nem fogom ráerőltetni, ez biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése