2010. június 15., kedd

2 éves a szülinapos Bence...

Ez a bejegyzés többszörösen fordulópont:
Íme a 200. blogbejegyzésem :D
De persze a legfontosabb, hogy Bence ma 2 éves. Eljött ez a nap is. Itt az idő, hogy leírjam a történetünket, remélve, hogy más hasonló cipőben járó nőtársamnak tudok ezzel segÍteni, erőt adni... Holnap pedig írok Bencéről is, szokásomtól eltérően a fejlődését összehasonlÍtom egy "átlagos" 2 éves tudásával.

3 évvel ezelőtt még éppen csak reménykedtünk benne, hogy a sok küzdelem és kivizsgálás után, a végre megszerzett gyógyszerrel a kezemben, hamarosan bekopogtat a gólya hozzánk is. Végülis szerencsések voltunk, mert az időzÍtés nem volt egyáltalán rossz és nem is kellett évekig várni, orvoshoz járni: úgy terveztük, hogy még mielőtt betöltjük a 30-at lesz egy gyermekünk. Már 2006-ban tudtuk, hogy nem lesz egyszerű, mikor kiderült hogy trombózis hajlamom van és abba kell hagynom a fogamzásgátló szedését. Ugyanis pár hónapra rá, spontán vérzés nélkül mentem vissza a nőgyógyászhoz, hogy valami nincs rendben. Ő persze lazán legyintett, hogy örüljek, hogy nem kell minden hónapban szenvednem vele. Különösebb vizsgálatok nélkül (1db UH volt csak) közölte, hogy nekem csak inszemmel vagy inkább csak lombikkal lehet majd babám és menjek egy meddőségi központba, ahol majd "csinálnak" egy bébit a pocakomba. Elkeseredtem, mert nem tudtam, hogy mi a baj. Közben persze próbálkoztunk, van még időnk, mondogattuk egymásnak, max kicsit tovább fog tartani mint másoknak. Közben szépen elkezdtem fogyózni, mert a fogamzásgátló miatt sikerült 60kilóról 73-74-re felhÍzni. Reméltem, hogy segÍteni fog a fogyás, bár sokat nem bÍztam benne, mert nekem gyógyszer nélkül sosem volt igazán ciklusom. 20 naptól az 50-ig bármi lehetett. Már nagyából versenysúlyomnál voltam, mikor sok utána olvasás után segÍtett egy ismerősöm megérteni, hogy nekem egy endokrinológus kell, aki megnézi a hormonjaimat és alátámasztja a pcos-t, felÍrja A gyógyszert. A hosszú várólistáról ugye ne beszéljünk, a lényeg, hogy beutalót szereztem és időpontot is. Sajnos az orvos nem volt képben a jelenleg nagyon jó eredményeket produkáló gyógyszerrel kapcsolatban, igy a leleteimet kikérve elmentem egy másik barátnőm által ajánlott, pcos nőket kezelő orvoshoz, aki nem egyből a műtétet sürgette (és nem tüszőnövesztő gyógyszert adott mensi meghozatalára). Eredményeimet látva egy terheléses cukor vizsgálat negatÍv eredménye után felÍrta A gyógyszert. Szép lassan emelve, 3 hét után már a teljes adagot szedtem és spontán mensiztem!!! Hihetetlen boldog voltam, tudtam hogy igazam, igazunk volt és azon kevesek közé tartozom, akiknél hamar meghozza a gyógyszer a várva várt hatást. Közben persze az orvosom szorgalmazta, hogy menjek átjárhatóságira, Apa pedig kiskatona vizsgálatra. Mivel sikerült egy kis haladékot nyernem a nyár miatt, Így őszre terveztem ezeket megcsináltatni. A mai napig örülök, hogy vártam és közbe szólt a nyár! 4 hónappal a gyógyszer szedésének elkezdését követően októberben pozitÍvat teszteltünk! Lélekben ép a következő ciklusra készültem az átjárhatóságit megcsináltatni :D
Probléma mentes terhességet követően, 40. hét + 3 nap pocakban tartózkódás után, pontosan 2 éve, június 15-én este 10 óra 45 perckor megszületett Bence az óriásbébi, 4200 grammal, 56 centivel makk egészségesen :D Napokig a fellegekben jártunk, talán már Írtam, hogy Apa szemében olyan boldogságot láttam, amit még azelőtt soha :)
Íme a szülinaposról néhány ilyen volt - ilyen lett fotó :)

Bence 1 naposan...

Bence 1 évesen...

Bence majd' 2 évesen...

+ 1 ráadás videó:
A videó készÍtését végig bőgtem :D Akárhányszor le kellett játszanom, hogy jó-e az időzítés, mindig elpityeregtem magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése