2010. január 4., hétfő

Új év fogadalmak nélkül...

Sosem voltam az újévi fogadalmak híve, így sosem fogadtam meg semmit. Max kívántam és az vagy bejött vagy nem. Nem kívántam semmi extrát vagy nagyot (nem mondom egy lottó ötös azért jól jönne), mégsem túl sok teljesült belőle, valószínűleg nem a megfelelő módon tettem meg kívánságomat. Ez évi kívánságo(ai)m legyen(ek) ez(ek):
- egészség az egész családnak: ebből sosem lehet eleget kérni ;)
- békesség: ugyan nem szoktunk vitatkozni, veszekedés sem volt túl sok még az elmúlt 8 évünkben, de sajna mind2en olyanok vagyunk, hogy csendben duzzogunk, aztán vagy robbanunk vagy nem...
- maradjon meg a munkánk: sosem árt, ha van hol dolgozni, mégha az robotnak is tűnik néha :)
- nem akarok sok pénzt, csak annyit, hogy fizessék meg a munkánkat: legalább annyira, hogy fusson arra hamarosan (idén), hogy elköltözhessünk egy saját kecóba és fent tudjuk azt tartani. Nem akarok luxusautót, de luxuslakást sem!
- ha végre saját otthonhoz jutunk, akkor szeretnék Bencének egy hugicát (öcsikét), sajnos erre egyenlőre nem látok sok esélyt, de legkésőbb idén szeretnék egy dobogó szívecskét hordani a szívem alatt (üsse kő, karácsonyi ajcsinak is megteszi :) )
- szeretnék idén eljutni végre nyaralni a családdal: ehhez félre kell tenni pénzt, igyekszem nem csak elkezdeni, hanem minden hónapban szorgalmasan gyűjtögetni erre a célra
Szerintem egyik kívánság sem olyan, ami kivitelezhetetlen lenne részünkről, talán az elsőhöz kell némi szerencse ;)

(Vagy nem tudok olvasni vagy valami ziccer történt, mindenesetre eme poszt lett a 100. a listában... Mit nézhettem be a múltkor????? Szóval éljen ez a 100.  bejegyzés, reméljük nem lesz több 100. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése