2010. január 7., csütörtök

Kereső kifejezések...

Néha nézegetem, hogy milyen kifejezésekkel jutnak el hozzám olvasóim. A legtöbbször egyszerűen csak  a "bettica blog" kifejezés szerepel. Aztán voltak számomra meglepő kifejezések is. Lássuk őket szépen sorban:
- kiütések jöttek a kutyám fülére: Kutyunk az nincs, kiütések voltak, szerencsére múltidő.
- kínzások: itatás: Khmmm, azért igen rosszul esik ezt olvasni, mégha teljesen igaz is a történet. Remélem a Kedves olvasó is "csak" azért gondolt kínzásra, amiért én.
- beőntési videok, beöntés videó: No, ez egy kicsit meglepett :D
- hogy nézek ki fogszabályzóval: Ez nagyon meglepett :D
- tejfog kiesés 6-os: Még szerencse, hogy feltettem a tejfogakról egy leírást, így a kedves olvasó immár tudja, hogy nincs 6-os tejfog. Már megérte betenni a leírást!
- most szépen letesszük aztán majd újra hívom: Ezen csak röhögni tudtam! :D De hogy erre hogy került az én blogom képbe????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése