2010. január 26., kedd

Mesék...

Elérkezett az idő, amikor is Bence már nagy érdeklődéssel figyel bizonyos meséket, reklámokat a tévében. Eddig is volt pár reklám, ami tetszett neki, így ha meghallotta, hogy az megy a tévében, akkor már dobott is el mindent és szaladt nézni. Reggelente a kakaója elfogyasztása közben rajzfilm csatornára szoktunk kapcsolni, és az egyiken van egy aranyos cicákról szóló gyurma film. Nos, nem tudom, hogy honnan tudta, hogy az ott egy cica, de tudta, mondta és onnantól kezdve 5 percig csak a tévét bámulta. Kaptam az alkalmon és utána néztem, hogy mi is ez a rajzfilm és töltöttem is le belőle a youtube-ről párat. Akit érdekel, itt tud megnézni (letölteni ;) ) párat.

Aztán vannak a rég óta nagy becsben tárolt linkek, melyek egy-egy reklámot őriznek, amiért Bence már egészen kis korában is oda volt. Ilyen a Whiskas reklám (téli) és a Bonduelle reklám, ahol táncolnak és keverednek a kukoricák, borsók, stb. Ráleltem egy programra, amivel youtube-ról le lehet tölteni ezeket és rá is vetettem magam. Letöltöttem, gépemen van, sőt a WD TV Live Multimedia Player-re is átmásoltam, így a tévén is nézheti már Bence a kedvenceket. Nekem már a fülem ketté áll ezektől a reklámoktól, de Bencén nem látszik, hogy unná, így az egyszerűség kedvéért "örökhajtósra" tettem a lejátszót :D

Remélem, hogy a MioMao-val együtt már sikerül néha 15 percet lopnom magamra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése