2009. november 21., szombat

Upgr. család...

Arra jutottunk, hogy a Pro+Kid lehet a bűnös. Kb azóta vannak ezek a foltok, mióta az elfogyott Normaflore helyett azt kapja Bence... Nos, meglátjuk...
Szegénykém annyira viszket mindenhol, hogy nem győztem átöltöztetni. Van 1 mérettel kisebb nadrágja, most az van rajta, találtam egy nyáron hordott kissé selejtes pólót, ezt is ráadtam, ezek tuti nagyon régen lettek mosva, másik mosószerrel, mint amit mostanában használtunk...
Rossz nézni, ahogy vakargatja magát mindenhol. Amikor pucéran szaladt a lakásban vetkőzés után és öltözés előtt, látszott rajta, hogy megkönnyebbült... De hát nincs nyár, nincs meleg, távfűtés van :( Nem adhatok rá rövidnadrágot és nem engedhetem szegényt póló nélkül flangálni. A pulcsitól eltekintettem, ablakokat becsuktam. Most lett kész egy mosás, volt benne egy könnyen száradó polár pulcsi, gyorsan rásegítettem hajszárítóval... Megyünk mamáékhoz, ott le tudja magát jobban foglalni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése