2009. november 23., hétfő

Kiütés...

Nos, nem tudom, hogy mitől van, nem jövünk rá.
Tegnap már szép volt a bőre, de ma ismét kiütéses a térde. Csak az... Gyógyszert már jó ideje nem kap, frissen babamosószerrel mosott ruha volt ma is rajta... Én ezt nem értem :(
Gyógyszertári fürdetőt veszünk, bár eddig nem volt gond a Gabi fürdetővel... Nem tudok mást kitalálni :(

Upgr.: Mostanra megint iszonyatosan viszket szegényke :( Dokit felhívtam, mert már rossz volt nézni. Fenistil csepp/krém és fürdető. Nem tudni mitől van, de 2-3 hét mire eltűnik és előfordul, hogy pár napra eltűnnek a pöttyök, foltok. Tej most tiltólistás (nem allergiás rá, csak ront a helyzeten állítólag), nem tudom, hogy a bölcsiben hogy fogják ezt megoldani :( Remélem, ha megkérem őket, akkor adnak neki inkább vizet vagy ha van, akkor teát... Van még szerencsére itthon egy kevés tápszer, talán a reggeli kakaóra elég lesz...
Kicsit megnyugodtam, hogy nem allergia (csuriban az ujjam, hogy igaza legyen a dokinak) és hogy nem én rontottam el valamit. Megpedzegette a doki, hogy lehet akár vírus is, mert több, Bencénél kisebb és még kizárólag csak anyatejet kapó gyereknél is előfordult mostanában. Apa egyből kérdezte, hogy ettől még mehet-e bölcsibe a gyerek, hiszen akkor fertőző is lehet, de mondtam neki, hogy a doki nem tiltott minket el a bölcsitől. Lehet, ez is olyan, mint a herpesz: ha gyengül az immunrendszerünk, akkor lendül be a vírus, ami egyébként nem okoz bajt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése