2009. szeptember 28., hétfő

Hétvége...

A hétvége ismét szuperül sikerült. Szombaton a szokásos látogatás volt Hidegkúton. Bence iszonyat nyűgösen ébredt a napközbeni alvásból, így egy órán keresztül csak sírdogált, amit csak 1-1 percre hagyott abba. Aztán vitte Apa gallyakat szedni, ami Bencének nagyon tetszett. Segített ő is a talicskába rakni a kisebb ágakat. Aztán amikor én gyűjtöttem össze a faleveleket, akkor a közepébe mászott és két kézzel seperte szét, amit én gondosan összehordtam :D Innentől minden nyűgje elszállt és boldogan rohangált a fűben. Most úgy látszik Apa kellett ahhoz, hogy megnyugodjon és lefoglalja magát.
Tegnap délután jöttek hozzánk rokonok, Bence 2 gyerekkel is játszhatott, miután felébredt a szunyából. Tetszett neki, hogy voltak játszópajtások. Aztán mentünk Duna partra sétálni a gyerekekkel. Mind három gyerek le sem vette a szemét a nagy vízről, a száguldó motorcsónakokról :D Haza felé Bence többször is dührohamot kapott, mikor a nagylány elvette tőle a labdát. Ezt is megértem, remélem nem fog sokáig tartani ;) Estére már nagyon fáradt volt, 6 körül már sejtettük, hogy nehéz lesz kihúzni 8-ig, de azért csak sikerült.
Ma ismét korán kelt, ezt az egyet nehéz lesz megszokni, bár nem sokára amúgyis jól fog jönni, hogy nem kell ébreszteni reggel őkelmét, hogy mennénk bölcsibe, meg dolgozni. 9-re mentünk a bölcsibe, ahol kicsit késésben volt a gondozónő a gyerekek reggeliztetésével, így várnunk kellett pár percet, mire bemehettünk. Ismét egész jól bírta a képzést a többi gyerekkel, bár szerintem már érezheti hogy változások lesznek, mert többször odajött hozzám és csak bújt, nem akart otthagyni, hogy játsszon. Nekem egy pár percre ki kellett szaladnom a mosdóba, de a gondozónő szerint egy fél perces kis sírdogálás után sikerült őt lefoglalni, így nem okozott nagy gondot, hogy leléptem. Sajna hétvégén megtapasztalt hisztit a labdáért most is előadta és persze nem volt neki a helyett a labda helyett akármilyen jó, így a gondozónő 3. próbálkozása másik labda adására járt csak sikerrel. No és persze megkaptam, hogy bodyt adjak a gyerekre, ne pólót :) Mentségemre szolgáljon, reggel Apa öltöztette, mert én akkor még ki sem láttam a fejemből, és persze fel sem tűnt, hogy póló van rajta. Meg az sem, hogy ennyire hideg van kint. Mind1, holnap már rutinosabbak leszünk :D
Az evéssel ismét hadilábon áll, bár a mai - egyébként nem megszokott mennyiségű - kevés 10 órai hatására úgy beebédelt, hogy jó volt látni. A kimért kevéske leves elfogyott némi kenyérrel és utána még benyomott egy kisebb doboz joghurtot is ;) Mondjuk a reggelire elfogyasztott péksüti sem volt túl sok, így totál megértem, hogy ki volt már éhezve szegény :) Azért az a fél deci ivólé, amit kaptak, szerintem baromi kevés... Holnap vihetek ételhordót és hozom haza neki az ebédet, ennyivel is kevesebb a fejtörés, hogy mit egyen délben a gyerek, miután hazajöttünk a bölcsiből fél 12-re...
Az én étvágyam megint elmenni látszik, a mérlegre ismételten nem merek ráállni :( Ebből is remekül kitűnik, hogy nem csak Bencére van hatással ez az egész beszoktatás, elválás, hanem Anyát is megviseli...  Pár hét múlva munka, remélem a sok ülés és kevés séta segít majd felszedni pár kilócskát...

Upgr.:
Hoztam fotókat is ;)
Apának segítsége van :D

Bölcsiben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése