2009. október 2., péntek

Beszoktatás 3...

Nos, ma kifaggattam a gondozónőket, hogy a fiam hogy viselte a tegnapi és a mai napot. Tegnap annyira le voltam döbbenve a kanalazásos dolgon, hogy el is felejtettem megkérdezni. Szóval tegnap nem volt nagy sírás, csak 5 percig, aztán szaladt játszani. 11 körül már fáradt lehetett, mert akkor kezdett újból sírni. Ez volt az, amit én is hallottam, amikor átöltöztették. Így ma kicsit nyugodtabban hagytam ott a többiekkel. Mikor ma bementem 11 körülre, akkor belestem a szekrényébe, a cumi ott volt, tehát nem nagyon kellett neki. Ez jó jel, mert ezek szerint nem sírt sokat. Amikor behozták őket átöltöztetni, én ismét füleltem, de egy mukkot sem hallottam. Már kezdtem azt hinni, hogy őt később hozzák be átöltöztetni, de kiderült, hogy nem. Szóval ma már ezt is könnyebben viselte. Ebédnél viszont ma sem evett túl sokat, sőt a tényér a földön landolt, akárcsak a terítő. Pár falatot evett csak, de a másodikként felszolgált túrórudit simán benyomta :D Itt kell megjegyeznem, hogy túrórudit tegnap este evett először vacsi után. Szóval ma volt a második túrórudi evése :) Nem kapkodjuk el. Azért remélem, csokit nem fognak nekik adni még egy jó darabig.  Erről jut eszembe: tegnap Apa kicsit furcsán nézett rám, mikor kicsomagoltattam vele a túrórudit Bence háta mögött, hogy még véletlenül se tudja meg, milyen a csomagolása, nehogy aztán a boltban elkezdjen balhézni miatta :D
Apának is feltűnt, hogy Bence iszonyatosan anyás lett. Tegnap séta közben egyszerűen nem engedte Bence, hogy Apa felvegye, csak én. Hozzám jött és nekem mutatta, hogy vegyem fel.  Amit Apa felvette, óriási balhét csapott és egészen addig nem nyugodott meg, míg én át nem vettem őt. Szegény Apát nagyon sajnáltam, rossz érzés lehetett neki. Sajnos ez el fog tartani egy darabig, így szegénynek hozzá kell szoknia, hogy most Bencénél csak Anya létezik. Mikor jöttünk ma haza a bölcsiből, Bence el sem engedte a kezem. Inkább nem ment galambot hajtani, kavicsot felvenni, csak Anya kezét ne kelljen elengedni... Most jön 2 nap szünet a beszoktatásban, remélem ez idő alatt sikerüla két pasimnak újra közel kerülni egymáshoz.
Hétfőn reggel fél 8-ra megyünk a bölcsibe, megpróbálkoznak egy reggelivel nála, hátha az sikeresebb lesz és rájön, hogy ott is jókat lehet enni. Kimenőt kapok fél 12-ig arra napra, még gondolkodom, hogy mire fogom felhasználni ;) Lehet bemegyek reggel a céghez Apával, legalább letesztelem, hogy mennyi idő alatt jutok haza BKV-val :)
(Bencét fél 1 előtt picivel letettem aludni, most ébredt... ez sem volt most sok alvás :( Ráadásul a bölcsiben déltől fél 3-ig kötelező pihi van, nem kelhetnek fel az ágyból. Ennek sem annyira örülök, de hát ez van...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése