2009. október 1., csütörtök

Beszoktatás...

Hétfő óta megyünk már bölcsibe 9-re. Tegnap kiküldtek mellőle 2 órára. Sírt, de inkább csak azért, mert le kellett ülni a 10 órai ivóléhez... Majd megszokja. Én meg persze hallottam a sírását az öltöztetőben és majdhogynem vele sírtam. Egy "kedves" anyuka meg mikor kijött a csoportból, még közölte is velem, hogy nagyon sír a fiam. Hát nem mondhatnám, hogy hálás voltam az infóért...
Ma is ott kellett hagynom, de már eljöhettem... Sz.r érzés. Nagyon. Furcsa volt úgy sétálni a piacon, hogy nem kellett babakocsit tolnom, hogy nem kellett azt néznem, hogy mit fog meg Bence... Mondjátok, hogy ez el fog múlni, mert most háborog a szívem érte. Próbáltam Apának elmondani este, hogy mit érzek, de sztem ezt nem lehet elmagyarázni. Marad a magamban őrlődés, igyekszem lefoglalni magam, amíg nincs itt velem az én Nagyfiam. Úgy érzem, nem mondtam neki eleget, hogy mennyire szeretem...  Ezt sosem lehet elégszer mondani ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése