2011. augusztus 23., kedd

Poéééén...

Hétvégén Hidegkúton töltöttük az időnket, Apa a medencét felfújta és megtöltötte vízzel, lehetett végre pancsizni én meg feküdni, pihizni ott is tudtam.  Vasárnap Apa rájött, hogy túl sok a szabadideje, elkezdi hát az autóban anno bútorszállításkor keletkezett karcolásokat egy melegítővel eltüntetni. Én meg ott sertepertéltem körülötte, majd egyszer csak poénból megjegyeztem neki, hogy az első lökhárítón okozott törést nem tudja-e orvosolni azzal a melegítő kütyüvel, hiszen hiába ragasztottuk eddig össze már vagy kétszer, mindig elengedett a ragasztás. Nyilván nem segíthetett ez a melegítő, de Apa nagyon ráért, hát leszedte az első lökhárítót és elkezdte "meghegeszteni" vele. Amikor úgy döntött, hogy eléggé sikerült elcsúfítani a lökhárítót, akkor felnyitotta a motorháztetőt, hogy ő visszaszereli. Ekkor jött a döbbenet, ugyanis én ott álltam az autó mellett és figyeltem a csavarozás műveletét, amikor is feltűnt, hogy vmi ott van az autó belsejében egy szellőzőnél, nem is igazán cső, így rákérdeztem Apánál, hogy ez szte mi? Majd leesett az állam, amikor rájöttem, hogy az bizony nem egy autó alkatrész, hanem egy mumifikálódott haltetem! Apa megerősítette a feltevésem, majd röhögve kiszedte onnan. A délután további részét azon töprengve töltöttük, hogy ki és mikor tehette be a lezárt motortérbe ezt a halat és legfőképpen hogy miért. Időnként felváltva röhögtünk fel eszébe juttatva a másiknak is történteket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése