2011. augusztus 24., szerda

Névnapoztunk...

Tegnap volt Bence névnapja. Sajnos anyagilag eléggé le vagyunk gatyásodva, de azért mondtam Apának, hogy egy cukrászda még belefér, a kisautót meg már rég megvettem :)
El is mentünk az ünnepelttel a Czinielbe, nálunk ez a favorit, számunkra überelhetetlen az ott kaphatós sok-sok finomság ;) Elmentünk hát hazafelé (vacsi helyett) és vettünk 3 szelet tortát, meg Bence választhatott magának marcipánfigurát. Még le sem ültünk az asztalhoz már rávetette magát, én meg csak döbbenten ültem ott, mire észbe kaptam, hogy fotózni kellene, ezt sikerült alkotnom:
Az első figura egy katica volt... Bence tipikusan azzal a nézéssel lett megörökítve, mint amikor azt kérdezi: "Anya!!! Micsinász?"

Mondanom sem kell, hogy a torta le volt sajnálva magasról! Azért azt megjegyezném, hogy amikor a pultos hölgy kihozta az asztalunkhoz a tányérokat a torta szeletekkel, akkor döbbenten nézett a gyerekre, aki éppen a katica lábait igyekezett leharapni a talpazatról, majd csak annyit tudott megjegyezni, hogy Te már meg is etted azt a figurát??? :D Amint elfogyott a marcipánfigura (kb. 2 perc), Bence már szaladt is a pulthoz kinézni magának egy másikat :D Hiába, a torta nem olyan érdekes/finom, mint a marcipán. A második figura, amit benyomott, egy kisegér volt. Momentán éppen a Tom és Jerry van itthon terítéken, tehát a kisegérhez ezért ragaszkodott :)
Boldog Névnapot Drága Kisfiam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése