2011. augusztus 22., hétfő

Hajdanában-danában...

Említettem, hogy Bencét felvették az oviba. Ahogy lennie kell, a faliújságra ki volt írva a csoport névsor, ott volt Bence neve is, így hát megnyugodtunk. Említették anno az egyik ovis tájékoztatón, hogy a szülői időpontját is kiírják majd, így hát hetente 1x benéztem, nincs-e kiírva. Mivel nem volt, nem fárasztottam magam, úgy voltam vele, hogy akkor jó eséllyel itt is augusztusban lesz, ahogy az anno a bölcsiben is volt. Vártam is hogy nyisson az ovi, hogy mehessek, de azért a nyitás pontos időpontja miatt felhívtam egy ismerős anyukát a bölcsiből. Még javában a kórházban voltam, unatkoztam is, így még akkor telefont ragadtam. Ledöbbentem, mikor mondta, hogy a szülői már júniusban megvolt. Aztán megtudtam azt is, hogy a bölcsi aug. 22-én nyit (ezt sem tudtam, mert Bence csak oviba ment volna már), akárcsak az ovi, így előbb nem tudunk nagyon tenni semmit. Pénteken ismét itthon unatkozva megnéztem az ovi honlapját, ahol ledöbbenve olvastam, hogy a szülőin nem megjelenő szülő gyerekének nem biztos, hogy tudják a férőhelyet biztosítani. Más sem kellett nekem, szépen felment a pumpa, hogy ezt mégis hogy képzelik? A bölcsiből legalább kaptunk egy levelet, hogy ekkor és ekkor lesz a szülői, ez a csoportbesorolása a gyereknek, de az oviból még egy telefont sem kaptunk, hogy tényleg nem akarjuk-e vinni Bencét, hiszen még csak nem is szóltunk, hogy nem megyünk a szülőire. Apa és Bence nem volt itthon, felhívtam az ovit, szerencsére voltak már bent, így "leszaladtam". Igen, tudom hogy a fenekemen kellett volna maradnom, de ez az ügy annyira felhúzott, hogy úgy voltam vele, azzal ártok kevesebbet magunknak, ha lesétálok. A vezető nem volt ott, de néhány óvónő igen és elmondták, hogy hétfőn menjek be a gyerekkel, készülve hogy 1-2 órát marad Bence. Ebéd befizetés is lesz még (ezzel fixálja le ugyanis az ember, hogy igényt tart az óvodai elhelyezésre), tudunk beszélni az óvónéninkkel is, stb. Kicsit megnyugodva hazaballagtam...
Ma reggel lementünk Apával (tudom, ismét itthon kellett volna maradnom feküdni), Bencét leadtuk a bölcsibe, mondván ha mennie kell majd az oviba pár órára, akkor azt majd jövő hétfőn és kedden megjátsszuk, most bőven elég lesz neki visszaszokni a bölcsibe. Átballagtunk az oviba, hogy na vajon mit fognak most mondani. A mi csoportunk még nem üzemelt, csak néhány összevont csoport volt, így a vezető szerint majd jövő héten tudunk beszélni a mi óvónéninkkel, addig is be kellett fizetnünk az ebédet, ami már jó jel. Sajnos a jelválasztásról lemaradtunk, de sebaj, a lényeg hogy Bence mehessen majd. Kicsit nagyobb probléma, hogy nem tudom mit kell venni neki (kell-e ovis zsák, tornacipő, stb?) és milyet, mennyit. Majd az utolsó pillanatban szaladgálhatok érte, bár belegondolva, ha ezt a hetet kihúzzuk, akkor már nagy baj nem lehet Katával. Nyilván még ne bújjon ki, legyünk túl az ovis átszokáson és csak utána ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése