2010. november 17., szerda

Légy résen!

Na igen, nem vagyunk orvosok, de mégis néha felül kell bírálnunk egy-egy orvos tudását (vagy legalábbis kétkedve fogadni). Sajnos ez ismét beigazolódott... Elmentem a fülészetre, ahol egy nagyon kedves dokival hozott össze a sors. Nem az a fajta orvos, aki behívja a beteget, megkérdezi mi a baj, majd némán vizsgálódik, receptet ír és elköszön. Ez az orvos fiatal volt és kedves, nem jó pofizott, de elmondott, elmagyarázott mindent, pedig látta hogy sajnos nem vagyok "kezdő" ebben a témában...
A lényeg, hogy nekem volt igazam: középfülgyuszi, sajnos ab kell. Doki szerint a torkom határeset, de a fülem miatt egyértelműen szükség van rá. Tehát beszedem és bosszankodom, hogy miért járjak a háziorvoshoz, ha már benne sem bízhatok? Eddig nem nagyon volt ugye baj, csak a szokásos receptekért jártam hozzá vagy beutalót kértem tőle. De most tényleg csak ennyit lehet rábízni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése