2010. november 15., hétfő

Éljen!

Bence bölcsiben, én dolgozom. :) Előbbi nagy öröm, mert meggyógyult, utóbbi kevésbé, mert én nem :( Reggel összeszedtem magam és felhívtam a dokit időpontért, holnapra kaptam is, úgy hogy mehetek hozzá... Jaj, csak nehogy visszafertőzzem Bencét!
És egy közérdekű közlemény Thomas rajongóknak: akciós a Thomas könyv az Auchanban. 2400 helyett 800Ft. Azért nem mindegy... Be is vásároltunk ma belőle újabb 4-et. Múlt héten már kapott Bence Apától egyet, mert akkor is akciós volt, csak akkor még 1200 volt. Most az a könyv a favorit, nem is kér más könyvet, csak azt. Lassan teljes lesz a készlet :) (1-8-ig már megvannak és egy 14-es kötet is a polcon van, juhéjj! :D )

Ja és a legfontosabb! Elkészültek a bölcsis képek! Még nincsenek a kezemben, ezért nem tudom beszkennelni őket (még ki kell fizetni), de annyit elárulhatok, hogy várakozáson felülire sikerültek! Mindegyiken mosolyog, nevet, állítólag alaposan produkálta magát, nem volt ijedtség sem a fotózás alatt, mint tavaly... :D Ééééésss tényleg igazi kis pasi rajtuk :) Olvadós smiley :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése