2010. november 3., szerda

Jézuska, figyi...

Kedves Jézuska!

Ma a villamoson ülve egy plakát ragadta meg a figyelmem. Gyorsan feljegyeztem az internet címet, beállítottam a telefonomban egy emlékeztetőt, hogy ne felejtsem el megnézni. Sajnos a honlapot meglátogatva döbbenten vettem észre, hogy az árak igencsak borsosak :( Tudom, hogy elfoglalt vagy és meglehetősen régen kértem Tőled bármit is, de azért hátha mégis jut szerény családunkra egy kevéske a figyelmedből. Ha esetleg közbenjárnál, hogy kapjunk pár jegyet, nagyon hálás lennék érte (szerintem Bence kiugrana a bőréből :D ) Magamnak már jó ideje nem kértem semmit (és nem csak karácsonykor Tőled, hanem úgy egyébként sem, Télapótól vagy a Nyuszitól) és gondoltam esetleg össze lehetne adni ezeket az elmaradt kéréseket ;)

Köszönettel: Bence Anyukája

Úgy tűnik, mintha figyelt volna, mert talán lesz jegy :) Kérek sok-sok drukkot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése