2010. november 5., péntek

Alvás vs. nem alvás...

Említettem, hogy Bence alvása katasztrófa lett. Olyannyira, hogy volt olyan éjszakám, amikor 5 órát bírtam aludni. Furcsa volt a sok ébredés, mert ő azért aludni szokott, nem kel éjjel csak úgy (kivéve ha beteg, de az egy másik kategória). Már utána olvastam, hogy mi okozhat egy ekkora gyereknél éjszakai ébredéseket. A legenyhébb októl, a legaggasztóbbig mindent számba vettem, de még mindig nem volt meg a megoldás (az olyat, mint vízér meg hasonlók azért hagytam, nem hiszek ilyesmiben. De volt ott a húgyúti fertőzéstől kezdve a szülők párkapcsolati problémáján át minden...). Kínomban már a védőnőt hívtam, hogy mit csináljak, mert ez azért így tuti nem normális ismerve az előzményeket. Ő persze lerázott azzal, hogy ez normális, hordjuk türelmesen vissza az ágyába Bencét, előbb utóbb rájön, hogy komolyan gondoljuk. Na ez volt az, amit nem akartam elfogadni, mert tudtam, hogy 3-4 hete valami megváltozott, rá kell jönni, hogy mi a baj. Már a bölcsődei gondozónőnek is "elsírtam" bánatom, több szem többet lát alapon. Ő persze leesett állal hallgatott, majd mondta, hogy ja, akkor azért dől ki Bence minden délben :) Beszélgettünk lámpákról, a szoba fényéről, hogy mennyire van sötét és akkor beugrott valami. Mi lenne, ha a párásítót betenném a szobába, annak a működését jelző fénye is elég lehet, ha esetleg túl sötét van Bencének. És ekkor mondott valamit a gondozónő, amitől megvilágosodtam. Szerinte dupla haszon ez a párásító, így fűtésszezonban. Mondom hohó, tényleg! Hát pont azóta vannak nem alvós éjszakáink, mióta elindították a fűtést... Alig vártam, hogy haza menjünk és előszedhessem a készüléket. Egész éjjel ment, reggelre annyira párás volt a levegő az egész lakásban, hogy homályosan láttam, pedig a szemüvegem meg is töröltem, hátha valaki összefogdosta :D Nem akarom elkiabálni, de az éjszaka egyszer sem kelt fel Bence! Hajnali 6kor ugyan már fent volt, de nekem már az is áldás, ha legalább éjjel hagy minket aludni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése