2010. november 4., csütörtök

Igazi pasi...

Tegnap fotózás volt a bölcsiben... Kicsit megkavarták az egészet, mert kedden még azt mondták, hogy lehet elmarad, ezért szerdán nem vittünk magunkkal ünneplős rucit. Persze aztán reggel, mikor beadtam Bencét, mondta a gondozónéni, hogy nem marad el, mert majdnem az összes gyerek bent lesz, aki meg nem lenne, azt behívták arra az egy órára... Tehát szülők kétségbeesetten haza, én imádkoztam, hogy azt a ruhacsomagot, amibe elástam az ünneplős ruciját Bencének - mondván már úgy sem kell - még nálunk legyen és ne pedig Huginál... Totál leizzadtam, mire átkutattam az összes zacskót (hogy lehet ennyi ruhája egy gyereknek? Ráadásul felesleges cucca nem is volt az előző méretben sem...) és végre kezemben tarthattam az áhitott ruhát. Gyors felismerés, hogy ezt még vasalni is kell, folyamatos ég áldás, hogy kimosva tettem el - van akinél ez nem egyértelmű, kaptam én már neten rendelt használt ruhát kajával és homokkal díszítve - így elég csak átvasalni gyorsan. 5 perc alatt végeztem is mindennel, majd rohantunk a bölcsibe, hogy reggeli után rá tudják adni a gyerekre.
Nos, állítólag olyan elegáns pasi volt abban a szerkóban, hogy majd megzabálták :D Alig várom a készült fotókat, mert biztos vagyok benne, hogy igazi pasiként fog visszanézni a fotóról az én Nagyfiam ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése