2010. szeptember 8., szerda

Betegség...

Igen, ismét :( Pechünkre végigment a családon, Bence meg csak nem akar gyógyulni. Múlt pénteken voltunk dokinál, mert lassan egy hete folyt az orra, bár más baja nem volt. Dokinéni megnézte (a fülét is kértem, hogy nézze meg és mily szerencse) picit piros a torka és az egyik füle kezdett begyulladni. Az addig folytatott kezelés mehet tovább, kiegészitve ab-s fülcseppel és köptetővel. Hétfőn pedig jelentkeznünk kellett a fülészeten. Hétfőn el is mentünk és a doki megnézte Bence fülét is, amin már nem látott semmit, így leállított minket minden gyógyszerről, csak az orrszívás és orrcsepp maradhatott. Kétkedtem, de hát ő a doki, szót fogadtunk. Hétfőn még hirtelen felindulásból elmentünk sóterápiára, reménykedve a jó eredményben. Bence élvezte, alig akart először bejönni a "homokozóba", de aztán rájött, hogy mekkora buli és a letelt időnk után alig tudtam kihozni a szobából :) Nagyon érdekes volt a hatás, mert amikor kijöttünk az utcára, akkor kellett aznap utoljára orrot törölni neki és orrszíváskor sem jött olyan sok váladék, mint addig. Kezdtem megörülni, hogy talán nekünk is beválhat ez a kezelés és elkerülhetjük a mandulaműtétet. Aztán tegnap délelőtt kezdett gyanús lenni Bence, az egésznapos fix 2 óránkénti orrszÍvás közben mindig rengeteg váladékot szÍvtam le, ezért reggeltől ismét elkezdtem neki adni a háziorvos által javasolt gyógyszereket. Estére már a fülét is elkezdte fájlalni. Akkor döbbentem rá, hogy vmi nincs rendben, amikor Bence mutogatta a fülét és mondta, hogy "fülee", holott ő ilyet azelőtt sosem csinált, nem igazán tudja még elmondani, hogy mije fáj. Ráadásul a bal fülét mutogatta többször. Először reménykedtem, hátha csak a fürdés közben ment bele a vÍz és emiatt kellemetlen neki, de aztán még a fülcsepp használatát is engedte. Na ekkor már biztosak voltunk benne mindketten, hogy Bencének bizony fáj a füle :( (Ha cseppentettünk eddig, akkor mindig ketten kellett lefognunk! Én egyedül csak 3-4. alkalommal tudtam úgy beletalálni a fülcseppel a fülébe, hogy az tényleg jó helyre menjen. Meg is látszik a flakonon, mert sajna nagyon kevés van már benne.) Éjjel alig aludtunk, Bence szobájába feküdtem a kanapéra és ott töltöttem az egész éjszakát, többször orrot szÍvtam, magam mellé vettem, egyszer beadtuk neki a Cataflam cseppet is, de sajnos csak ideiglenesen segÍtett... :( Mára van időpontunk a háziorvoshoz, gondolom visszaküld majd a fülészetre :( Megyünk ma megint sóterápiára meg pénteken is. Egyenlőre még abban reménykedem, hogy csak a sóterápia első pár alkalmával teljesen normálisan jelentkező erősödő tünetek ezek... (Tulajdonképpen számÍtottam erre, csak arra gondoltam, hogy az orrfolyása fog fokozódni...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése