2010. szeptember 8., szerda

Új cipellő 2...

Köszönöm a tapasztalatokat, javaslatokat! Nézegettem a Zetpol cipőket én is, de nekem az a típus egyáltalán nem szimpi :( Salus szandit már megrendeltem, legalább a bölcsibe lesz egy profibb szandija. Jaj csak jó legyen rá, mert lemérni a lábát persze nem engedte. Teszveszen vettem, teljesen új, talán a héten megkapom...
A talpbetéteket is megrendeltem már, most már csak azon morfondírozom, hogy miből fogjuk kifizetni... Ezek a nyavajás anyagiak, engem nagyon frusztrál, hogy nem tudom egyáltalán beidőzíteni a vásárlásokat. Nagyon kifogytunk mindenből, de nem merünk költekezni, mert nem tudjuk mikor lesz legközelebb pénzünk :( A várvavárt fizu csúszik sajna nagyon :( Persze nem kell itt hatalmas luxus dolgok vásárlására gondolni, elég ha Bence cipőit, talpbetétjeit és fogyóban lévő pelenkáit tudnánk pótolni anélkül, hogy aztán meg azon gondolkodnánk, hogy másnap miből veszünk kenyeret vagy ebédnek valót... Milyen szerencse, hogy az ebédbefizetésre már félretettem a pénzt, különben most jó nagy sz.rban lennénk... (és akkor még nem is említettem Bence sóterápiánák árát, ami hetente 3x kell, talán elég neki 6 alkalom, de nem lenne jó félbeszakítani...)
(Csoda, hogy ismét nem merek ráállni a mérlegre?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése