2010. szeptember 23., csütörtök

17?

Napok óta rosszul alszunk, mert Bence elég sokszor kel éjjel sírva. Eddig nem jöttünk rá az okára, betegségtől tartottunk. Aztán ma egy erősebb hisztirohamánál hirtelen eszembe jutott: mi van ha a foga jön? Elvégre rég óta nyugi volt fog-fronton. Összegyűjtöttem minden bátorságom, készenlétbe helyeztem a ragtapaszt és benyúltam a szájába. A két felső sehol sincs, a jobb alsónak se híre se hamva. Láttam a gyerek arcán, hogy nagyon erősen akar ráharapni az ujjamra, még az arca is megremegett az erőlködéstől, de aztán mégsem tette, Így megtapinthattam a bal alsó fogát. Még nem bújt ki, de határozottan dudorodik. Nagy nehezen beadtam neki egy kevés Panadolt, de mivel még mindig sírdogált és tolta be az ujját a fogához, ezért bekentem az Ínyét zsibbasztó géllel. Láss csodát engedte, nyitotta a száját, mikor mondtam neki, hogy bekenem, hátha segít. Szerintem segített, mert azóta nem volt olyan erős hiszti, csak "lájtos", amolyan foglalkozz már velem hisztiket nyomott le. Reméljük hamar kibújik neki ez a fogacska és akkor várhatjuk az újabbat ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése