2010. április 20., kedd

Bejelentettem...

Aki ismer, az tudja, hogy igaz hogy van autóm, de nem vetem meg a BKV-val való közlekedést illetve a sétát sem. Pláne, hogy a kisgyermekes bérlet olcsóbb, mint a benzin egy havi költsége lenne... Szóval hetente néhány alkalommal buszra ülök és a 204-esről leszállva Budakalásznál átsétálok Békásmegyerre. Egy járda vezet a békási gyalogos átkelőhöz nem messze a 11-es út mellett. Azelőtt sem volt kis forgalmú ez a főút, de mióta az M0-ásról is rá lehet kanyarodni erre az útra, azóta kész életveszély a lámpás kereszteződésen átmenni. Nos, még a múlthéten egy "kedves" delikvens  macsónak érezhette magát, amit bizonyítandó szét is verte a jelzőgombot, amivel jelezni lehet, ha egy gyalogos át szeretne menni. Ráadásul ez a lámpa úgy van megoldva, hogy magától nem vált, hogy ne tartsa fel az amúgyis megnövekedett forgalmat feleslegesen. Tehát ha az ember szabályosan (biztonságban) szeretne átkelni, akkor vagy megvárja, míg a túloldalon lesz egy "kolléga", aki megnyomja a gombot, hogy ő átkelne, vagy az életét kockáztatva megpróbál egy nagyobb autómentes szünetben átrohanni az úton. Mondanom sem kell, hogy többször is az utóbbit kellett választanom, mert 5 perc ácsorgás után igen reménytelennek tűnt a helyzet. Ezt ma megelégeltem és rákerestem a neten, hogy hol lehet ilyen jellegű hibát bejelenteni. Meg is osztom Veletek, hátha másnak is szüksége lesz erre az infóra egyszer.
http://www.rtlhirek.hu/cikk/228382
Megjegyzem, hogy döbbentem: Hívtam a lap alján szereplő számot délben és 2. csörgésre felvették, mi több egy nagyon kedves, segítőkész úriember volt a vonal másik felén. Mérem az időt, kíváncsi vagyok, mikorra lesz kijavítva a hiba ;) Eddig pirospontot érdemelnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése