2009. október 15., csütörtök

Törekvés...

Nos, eredeti elhatározásom, miszerint a lehető legkevesebb időre hagyom Bencét a bölcsibe, kezd nem megvalósíthatóvá válni (eddig úgy voltam vele, hogy majd más szülőkkel egyetemben fél5-5 között megyek Bencéért). Főnököm megértő, ezért már az elején felajánlotta, hogy nyugodtan menjek el hamarabb, ne kelljen Bencének 6-ig bölcsiben maradnia. Megbeszéltük, hogy 4 körül lelépek. A BKV minden számításomat felülmúlta, esélyem sincs akkor odaérni, mikor szeretnék. Békáson ugyanis a 204-es 10-15 perceket dekkol a lámpánál... Tegnap mikor mentem Bencéért (kivételesen autóval), még korábban is értem oda, mint egyébként mennék, de már gyerek nem volt a bölcsiben. Csak az én fiam, aki igencsak zokon vette, hogy egyedül van. Sírt már egy ideje, még a cumiját is megkapta, annyira vígasztalhatatlan volt. Ancsa néni mondta, hogy minden egyes szülőnél, amikor jöttek egy gyerekért, elkezdett Bence sírni... Nem csodálom, nagy csalódás lehetett számára, hogy már mindenkiért jöttek, csak érte nem. Pofátlan dolognak éreztem, de oda vonultam ma a Főnököm elé, hogy lehetne-e még korábbra tenni a munkaidőm végét, mert nem szeretném a fiam tök egyedül a bölcsiben hagyni. Mázlimra rábólintott, mert tudja, hogy senkit nem tudok megkérni arra, hogy hozza el Bencét a bölcsiből korábban és vigyázzon rá, míg mi hazaérünk. Megegyeztünk, hogy otthonról még bejelentkezem, ha meló van, igyekszem megcsinálni...
Nem értem, hogy más anyukák hogy csinálják. Én már így is kaptam munkaidő-kedvezményt és még ez sem volt elég ahhoz, hogy másokkal egyetemben legkésőbb 5-kor elhozzam a gyereket, ugyanis a többi szülő el tudja vinni a csemetéjét már 4-kor...
Egyébként egész jól bírja a kissrác a bölcsit, mert reggelente szépen bevonul a csoport szobába játszani és egy sírás nélkül ott tudjuk hagyni. Nap közben hangját sem hallani, szépen eljátszik a többiekkel, jól eszik és az alvással sincs különösebb gond. Ezeknek mind nagyon örülök, de a lelkifurdalásom még mindig igen erős, hogy ilyen lépésre kényszerültem. Álmomban sem gondoltam volna 2 éve, hogy ilyenkor már újra dolgozni fogok...

Ja és egyébként Bence ma 16 hónapos :D

Bealudt hétvégén Apán játék közben :D

Kertészkedtünk kicsit a Papáéknál :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése