2009. október 16., péntek

Ismét Főtáv + alvás...

Nos, a tegnapi sok-sok telefonálgatás után nem is reméltem, hogy 2-3 napnál előbb jönnek és megnézik, mi a baj. Kellemesen csalódtam, mert este 7 körül jöttek a szerelő bácsik és kértek egy felmosó vödröt meg egy létrát, majd felkocogtak a 10. emeletre és légtelenítették a megfelelő csöveket. És lőn melegebb radiátorcső :D Mondták, hogy kell még neki idő, mire elég meleg lesz a radiátor, de ha már melegebb, mint volt, akkor az jó jel. És azt is mondták, hogy ha nem lesz elég meleg a cső, akkor szóljunk be ismét, jönnek szétnézni megint. Nem volt az egész dolog 15perc sem. Gyorsak voltak a fiúk :D Hurrá, végre vmit gyorsan intéztek... :)
Bence egyébként meg van zakkanva. Most vagy a bölcsi vagy ez a hülye időjárás vagy fogacska... Tegnap és tegnap előtt olyan szinten volt hisztis délután, miután hazaértünk a bölcsiből, hogy nem tudtam vele mit kezdeni. Nem engedte, hogy megöleljem, magamhoz húzzam, csak sírt. Másfél óra szenvedés után odaadtam neki a cumit, amivel sikerült elérnem, hogy kevésbé sírjon, de a probléma nem volt megoldva... Nagy nehezen fel tudtam venni és sétálgatni vele a lakásban, így megnyugodott pár percre, majd meghallotta a Spektrum tv szignálját és már kérezkedett is le, hogy ő nézné. Nézte egy darabig a reklámokat, közben időnként sírdogált :( Odabújtam hozzá, simogattam a hátát, próbáltam magamhoz bújtatni, de csak eltolt magától :( Kínomban már bekentem az ínyét, itattam vízzel, gyümölcslével, hátha megint kaki probléma van, mert szerdán nagyon küzdött vele. Persze elfelejtettem tegnap megkérdezni a gondozónőt, hogy volt-e neki széklete :( Nagyából már csak 20 percet kellett valahogy átvészelnünk, mert akkora szokott jönni Apa. Gondoltam ketten talán jobban le tudjuk foglalni Bencét... Apa megjött és a szokásos Anyához bújással reagált rá a Nagyfiú... Kezdett megnyugodni, már nem sírt... Vacsiztunk, aztán pancsi jött. Mivel Apa szépen be tudta csalogatni a fürdőbe és minden balhé nélkül elkezdtek a kádban pancsizni, így nem mentem be hozzá. Eddig ugye Apa fürdette, de mióta bölcsizünk, nem volt hajlandó nélkülem megmaradni a fürdőben, szóval ez most nagy előre lépés volt. Kicsit huncutkodtunk még fürcsi után, majd ivott egy kistejcsit és be is vágta a szunyát. Fáradt volt szegénykém...
Ma reggel, a héten az eddigi napokon is tettük, Apával mentünk bölcsibe. Eleinte szépen elvolt Apa ölében, de aztán fordult egyet a gyerek, meglátott  (addig igyekeztem úgy helyezkedni, hogy ne lásson, mert akkor nem balhézik, hogy inkább én vigyem) és persze egyből eltört a mécses. Ugyan nem vettem fel, de foghatta a kezemet, a másik kezével meg Apáét. Most nem volt nagyon vizes a járda (nincs még csizmája :( ), így jobbnak láttam nem cipelni a fenekét... A bölcsiben még kellett neki arcot mosni, valószínűleg azért kezdett el sírni utánam, mert még időben ráeszmélt, hogy ott lesz hagyva Anya által...
Mostanában kénytelen voltam feladni az elveimből, ugyanis Bence még mindig ébred éjjel enni és hát valljuk be, munka mellett ez már annyira nem jön be nekem. A vacsorák most éppen úgy zajlanak, hogy mi Apával leülünk enni, Bence meg kóricál a lakásban, néha-néha odajön hozzánk, kap egy falatot és már fut is tovább. Nem jó ez így, mert megszokja, mindig is arra akartam szoktatni, hogy evés csakis ülve az etetőszékben vagy az asztalnál lévő székben történjen. A szaladgálós etetés előnye, hogy többet eszik, szívesebben fogadja el az ételt. A héten (vasárnaptól számítva) 5-ből 4 éjszakát végig aludt (3 éjszaka felébredt, amire én is, de nem kellett átmenjek hozzá, mert magától visszaaludt 1 perc alatt). Szerda éjjel volt az első olyan éjszakám rég óta, amit én is végig aludtam, pisilni felkelés és Bence ébredés nélkül. Este beájultam fél 10 körül és reggel 3/4 7kor ébredtem majdnem kipihenve. Leszámolhatjuk az ezt követő nehézkes reggeli "bootolást", mert az függetlenül az én kipihentségemtől mindig is megvolt. Nagyon hiányzott már egy ilyen fullra átalvós éjszaka és őszintén reméltem, hogy ez a továbbiakban is így marad, hiszen 4 egymást követő éjszaka nem kelt fel úgy Bence, hogy át kelljen menni hozzá. Mindenkitől kéretik a drukk, hogy többségében maradjon már ez így, elvégre 16 hónapos a Drága ;) Tegnap éjjel (illetve ma hajnalban) felkelt - ez lett volna az 5. etetés nélküli éjszakánk - , kellett neki tej, nem volt hajlandó anélkül visszaaludni, de ez most belefért, nem panaszkodom miatta, hiszen kaptam tőle 4 - az eddiginél - pihentetőbb éjjelt :) Na jó, azért az igazsághoz tartozik, hogy most nem volt hajlandó szokásához híven tejcsi után visszaaludni balhé nélkül, de én annyira ki voltam purcanva, hogy miután visszavánszorogtam az ágyba, már nem nagyon tudtam felkelni. Szerencsére kb 1 perces hangos balhé után feladta Bence és hagyta magát az álommanók által visszaaltatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése