Hideg van, ahogy Gyurcsány apánk mondta anno, nem kicsit-nagyon... Kint
is, bent is... Ugyan a fűtést beindították, de pont a 2 kisszobában
nincs fűtés (sejtjük, hogy vki esetleg radiátort cserélt). A radiátorra
azt nem mondhatom, hogy hideg, viszont még a langyitól is igen távol van
a hőfoka. Ránéztem a többi radiátorra a lakásban és mindegyik meleg
volt, sőt a nagyszobai, ahol Após lakik, annyira meleg volt a cső, hogy
dobtam is el, miután megfogtam... Az egyik kisszobában mi vagyunk ketten
Apával, ez még annyira nem is aggaszt, de a másik Bencéé. Na ez utóbbi
már probléma a javából, ugyanis ő kitakarózik. Tegnap este be kellett
szegényt öltöztetnem rendesen: rövidujjú body, hosszúujjú rugi és
hosszúszárú zokni. Nem tetszett neki az ötlet, sok ideig tartott, mire
megbékélt az összeállítással. Elég hülyén nézett ki szegényke, de hát
mit tehettem volna? Az éjszakát így viszont végig aludta...
A fent felvázolt eset miatt, ma elkezdtem telefonálgatni a mi
szolgáltatónknak, akit Főtávnak hívnak. Sejtettem, hogy nem lesz
egyszerű menet, de hát a melegért úgy látszik meg kell dolgozni.
Nekünk... Na meg fizetni, de azt már nem a melegért, hanem a
szolgáltatásért. Méghozzá nem is keveset. Szóval telefonszámot
kiderítettem és tárcsáztam. Köszöntenek is kedvesen, majd jön egy
Ökoplussz reklám... Persze közben nem választhatsz melléket, hallgasd
csak végig paraszt és fizess a Tcomnak. Mikor ezen már túl tettem magam,
végre kiderült, hogy kettes gomb kell nekem, mint hibabejelentő mellék.
És mit történik miután kiválasztom??? ,Jött a hidegzuhany: Kérik szíves
türelmemet a kapcsolásig, majd bontja a központ a vonalat!!! Ekkor
kezdett eldurranni az agyam. A hívás időtartama a kapcsolási kísérletig
kb. 1 perc. Mivel bontja a vonalat, hívhatom egymás után többször. Ez
többször 1 perc helyi tarifával... Céges telefonom van, de akkor is
bosszant, hogy ennyibe fájhat az embernek, ha egy hibát szeretne
bejelenteni... Fizetünk havi 30-35ezret és még a hibabejelentő
hívogatását is fizessem? Pofátlanság ezerrel... Írtam is egy szép
e-mailt a szolgáltatónak. Persze próbáltam trükközni, választottam másik
menüpontot és kérdeztem az ügyintézőt, hogy most akkor mi is van?
Válasz: túlterheltek a hibabejelentősök, ezért bontja a vonalat a
központ, de kapcsolja nekem. Ki lehet találni mi is történt ezután:
Kérték szíves türelmemet a kapcsolásig, majd bontotta a központ a
vonalat... 1órai kb 15db próbálkozás után végre szerencsém lett, nem
bontotta a vonalat a központ, majd zenét hallgattam 7 perig, mire
felvette valaki, akinek a stílusa hagy némi kívánni valót maga után, de
ne legyünk telhetetlenek. Felháborodásomban köpni-nyelni nem tudtam, így
egy mukkot nem szóltam a lekezelő stílus miatt. Nekem kellett volna
elnézést kérnem, hogy zaklatni mertem és nem voltam tisztában a
bejelentéshez kellő pontos adatok milyenségéről...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése