2009. október 15., csütörtök

Murphy-törvénye és a Főtáv

Hideg van, ahogy  Gyurcsány apánk mondta anno, nem kicsit-nagyon... Kint is, bent is... Ugyan a fűtést beindították, de pont a 2 kisszobában nincs fűtés (sejtjük, hogy vki esetleg radiátort cserélt). A radiátorra azt nem mondhatom, hogy hideg, viszont még a langyitól is igen távol van a hőfoka. Ránéztem a többi radiátorra a lakásban és mindegyik meleg volt, sőt a nagyszobai, ahol Após lakik, annyira meleg volt a cső, hogy dobtam is el, miután megfogtam... Az egyik kisszobában mi vagyunk ketten Apával, ez még annyira nem is aggaszt, de a másik Bencéé. Na ez utóbbi már probléma a javából, ugyanis ő kitakarózik. Tegnap este be kellett szegényt öltöztetnem rendesen: rövidujjú body, hosszúujjú rugi és hosszúszárú zokni. Nem tetszett neki az ötlet, sok ideig tartott, mire megbékélt az összeállítással. Elég hülyén nézett ki szegényke, de hát mit tehettem volna? Az éjszakát így viszont végig aludta...
A fent felvázolt eset miatt, ma elkezdtem telefonálgatni a mi szolgáltatónknak, akit Főtávnak hívnak. Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű menet, de hát a melegért úgy látszik meg kell dolgozni. Nekünk... Na meg fizetni, de azt már nem a melegért, hanem a szolgáltatásért. Méghozzá nem is keveset. Szóval telefonszámot kiderítettem és tárcsáztam. Köszöntenek is kedvesen, majd jön egy Ökoplussz reklám... Persze közben nem választhatsz melléket, hallgasd csak végig paraszt és fizess a Tcomnak. Mikor ezen már túl tettem magam, végre kiderült, hogy kettes gomb kell nekem, mint hibabejelentő mellék. És mit történik miután kiválasztom??? ,Jött a hidegzuhany: Kérik szíves türelmemet a kapcsolásig, majd bontja a központ a vonalat!!! Ekkor kezdett eldurranni az agyam. A hívás időtartama a kapcsolási kísérletig kb. 1 perc. Mivel bontja a vonalat, hívhatom egymás után többször. Ez többször 1 perc helyi tarifával... Céges telefonom van, de akkor is bosszant, hogy ennyibe fájhat az embernek, ha egy hibát szeretne bejelenteni... Fizetünk havi 30-35ezret és még a hibabejelentő hívogatását is fizessem? Pofátlanság ezerrel... Írtam is egy szép e-mailt a szolgáltatónak. Persze próbáltam trükközni, választottam másik menüpontot és kérdeztem az ügyintézőt, hogy most akkor mi is van? Válasz: túlterheltek a hibabejelentősök, ezért bontja a vonalat a központ, de kapcsolja nekem. Ki lehet találni mi is történt ezután: Kérték szíves türelmemet a kapcsolásig, majd bontotta a központ a vonalat... 1órai kb 15db próbálkozás után végre szerencsém lett, nem bontotta a vonalat a központ, majd zenét hallgattam 7 perig, mire felvette valaki, akinek a stílusa hagy némi kívánni valót maga után, de ne legyünk telhetetlenek. Felháborodásomban köpni-nyelni nem tudtam, így egy mukkot nem szóltam a lekezelő stílus miatt. Nekem kellett volna elnézést kérnem, hogy zaklatni mertem és nem voltam tisztában a bejelentéshez kellő pontos adatok milyenségéről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése