2009. augusztus 13., csütörtök

Tervek...

Annyi minden el akarok / el kell intézni mielőtt még Bence megy bölcsibe, hogy lassan kifutok az időből.
- Bencét fogorvoshoz kéne vinnem... Eddig ugye a betegsége miatt nem akartam, most meg szabin van az egyik doki, a másik pedig beteg... No és persze nem leszünk itthon másfél hétig... Utána viszont nem halogathatom, mert ha megyünk bölcsibe, akkor muszáj még előtte eljutni egy fogorvoshoz.
- Nekem is el kellene mennem jó pár dokihoz (nőgyógyász, diabetológus), amíg még itthon vagyok...
- Ruhákat kellene venni nagyfiúnak. Meg cipőt, talán már lassan szandit is. Szintén bölcsi miatt, nem árt ha egyel több garnitúra van itthon ezekből. Kell póló, zokni (no ezt ma sikeresen beszereztem), kiskabát, majd nagykabát, sapi és a jó ég tudja még hogy micsoda. Gondolom a pelenka és hasonló fogyóeszközt is nekünk kell majd vinnünk, így azokat is majd be kell szerezni (mikor lesz már akciós megint a Tescós pelus???).
- Ruhákat kellene venni nekem is, mert hogy amiben jártam dolgozni, enyhén szólva is lötyög rajtam, pólóim elhordva, pulcsikat már meg sem merem nézni. Cipő dettó... (és mindez mennyibe fog fájni nekünk??? Inkább nem gondolok bele...)
- Beszélni kellene a főnökömmel, a visszatérésem részleteiről... Ha szerencsém van, akkor ezt ma meg tudjuk ejteni.
- Beszélni kell a könyvelővel is, GYED/GYES papírok miatt. No, ő csak keddenként jelenik meg a cégnél, így viszonylag körülhatároltak a lehetőségek. Persze akkor is van munkája ezerrel, így ki kell majd várnom a soromat ;) Viszont ez sem nagyon tűr halasztást. Meg azt sem tudom még, hogy a beszoktatás alatt már nekem gyesen kell-e lennem, mert hogy egy bölcsi honlapján ezt írták, viszont a könyvelő nem így emlékszik, no meg nem túl logikus, hiszen amíg beszokik Bence, nem tudok még dolgozni (esetleg szabit kell kivennem?). Ez ügyben rengeteg kérdés van, jogszabályok változnak egyik napról a másikra, utána kell járni a dolgoknak és persze a bölcsit is meg kell kérdezni, hogy ők mit tudnak erről...
- Fodrászhoz is időpontot akartam kérni mind3unknak, persze amilyen pechem van, csak magamnak sikerült... 2 hét múlva újrapróbálkozom a 2 fiúnak is kérni, ha lehet azonos napra az enyémmel...
Drukkokat továbbra is várom, ne spóroljatok vele ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése