2009. július 20., hétfő

:(

Bence beteg... Pedig eddig nagy mázlink volt, semmi extra betegséget nem kapott el, néha volt neki egy kis vírusos nyavaja, de nem okozott nagyobb fennakadást. Pár napig kellett szívni az orrát és ennyi volt. Most már tegnap óta hóemelkedése van, éjjelre belázasodott, kellett adjak neki lázcsillapítót. Hasmenése is van és alig eszik megint. Remélem, hogy fogacska és nem pedig összeszedett vmit... Először azt hittem, a hétvégi pancsi miatt megfázott, de akkor nem lenne hasmenés, így vmi más lehet a gond. Gondoltam rá, hogy vmelyik étel (pl. tej, tojás) tett be neki, de akkor meg nem lenne lázas. Azt hiszem kihívom a dokit, nem fogom délután a gyereket a nagy melegben lerángatni a dokihoz.
A fiam még alszik, ez sem megszokott... Az éjszakánk egészen jó volt, ahhoz képest, hogy sütött a homloka. Én felébredtem fél 2 körül, de Bence aludt, így visszafeküdtem, hogy majd később etetem. Akkor is meleg volt a feje, de nem mertem neki Panadolt adni, mert 8 körül kapta meg az esti adagját. Szóval fél 5 körül kelt inni és enni, akkor beadtam neki a újabb adag Panadolt és kicseréltem a pelust, mert megint hasmenése volt :( Nagyon nehezen aludt vissza, negyed óránként fel-felsírt szegénykém, hol én, hol apa nézegette a homlokát, konstatáltuk, hogy sajna csak keveset segített neki a gyógyszer, de mivel nem volt magas láza, így nem akartuk a kádba tenni Bencét. Most várom, hogy ébredjen, pancsizunk egy jót reggeli előtt, meglátom mennyire magas a láza. Apát reggel "elzavartam" a gyógyszertárba Nurofenért (én nem tudtam volna elmenni érte), legalább 2 féle gyógyszerrel próbálkozhatunk... és persze Normaflore-projekt ezerrel...
Az embernek csak beteg ne legyen a gyereke! Nagyon rossz neki is és nekünk is :(

2009.07.20. 11:36:50
Upgr.:  Doktornő itt volt, vírusos hasmenés a diagnózis. 4-5 nap a lefolyása, így most aztán tényleg be vagyunk zárva a lakásba napokra :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése