2009. július 21., kedd

Okos...

Tegnap este Bence Sinlacot evett, örültem, hogy végre ez nem szaladt át rajta. Sokáig fent volt, volt vagy fél 10, mire Apa le tudta tenni aludni. Hajnali negyed 6kor már én ébresztettem, hogy a lázcsillapítót be kellene venni (meg enni is kéne), mert láza volt. Egyébként tuti nem keltem fel. Akkor még csak pisi volt a pelusban, így nem tettem tisztába, nem akartam feleslegesen felkelteni. Benyomta a tápit meg a panadolt, aztán aludt is tovább. Negyed 10 körül kelt fel. Akkor viszont már az ágy is úszott :( Gyorsan gyereket be a kádba, pancsizott egy keveset, úgy is hőemelkedése volt, gondoltam ártani nem fog. Majd a változatosság kedvéért Sinlacot adtam neki reggelire (10 óraira). aztán gyorsan áthúztam az ágyát, elindítottam egy mosást...
(Örülnék, ha végre ilyenek lennének az éjszakáink, de tartok tőle, hogy ha megjavul a fiam, akkor visszatérünk az éjjeli evésekhez is... Pedig már 13 hónapos... Ismerek valakit, akinek az 1 hónapos kicsi lánya képes fél 9től reggel fél 5ig aludni... Ah, mit nem adnék én is néha 1-1 ilyen éjszakáért :D Nem mondom, hogy sok ez az egy ébredés, de azért ennyi idősen illene már neki végig aludnia az éjszakát... ) 
Okosak ezek a gyerekek nagyon... Felhívtam a védőnőt, hogy irasson nekünk receptre 2doboz Sinlacot a dokinkkal, mert ez legalább nem szalad át Bencén úgy, mint a tápszer vagy bármi más étel. Gondoltam leszaladok a receptért, amikor Papa tud vigyázni Bencére. El is kezdtem öltözni, mikor a fiam éppen a nagyszobában Apósomnál játszott, gondoltam gyorsan elszökök, észre sem veszi és már vissza is értem. Ahha, meg ahogy azt elképzeltem. Hiába minden trükk, halkan készülődtem, hogy ne lássa, még a nyikorgó cipős szekrényt is nagyon óvatosan nyitottam ki, nehogy meghallja és szaladjon felvenni a cipőjét. Nem hallhatott semmit, de viszont érezhette, mert amint felvettem valamit, már jött is ki hozzám. Ha meglátja, hogy rajtam cipő van, van másik ruha, mint pár perce, akkor tudja, hogy indulni készülök valahová, ergo ő is jön. Kb 5x próbáltam meg elindulni :D Papa hívogatta Bencét, pattogtatta a labdáját, mert erre mindig odamegy, persze most anya kellett, mindig úgy helyezkedett, hogy ha csak a szeme sarkából is de lásson ;)
Hihetetlen okosak már ennyi idősen, ezen mindig ledöbbenek :) Szoktam lemenni a szemétledobóhoz, levinni a szemetet, tehát nem újdonság neki, hogy kilépek pár percre a lakásból, de gondolom az, hogy átöltözöm azt jelenti neki, hogy akkor sétálni vagy máshova,
de megyünk...

Ma este, ha Apa hazajön, csak lemegyünk sétálni, mert nagyon menne már. Akkor már talán nincs olyan sok gyerek lent, ha találkozunk is egyel, nem engedjük közel hozzá Bencét. Sétálunk egy picit, legalább a gyógyszertárba is el tudunk menni. Meg persze nekem is kell egy kis kimozdulás, mert kezdek megzakkanni én is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése