2012. július 23., hétfő

Kora reggeli szösszenet...

Mostanában nagy kedvenc egy bizonyos Minuscule sorozat. Keress rá a youtube-on, rengeteg rész fent van. A lényeg, hogy Bence mindig ezt kéri mostanában, ha mesét szeretne nézni. Van egy rész, ahol a méhecske repül hegyen-völgyön át, megtalálja, amit akar, majd visszarepül a kashoz és összehívva a többieket visszamennek arra a helyre... Íme az a bizonyos rész, és annak is a legjava:



Nagyon aranyos, meg nekem is tetszik, mert minden résznek meglepő befejezése van, akárcsak ennek, de ma elgondolkodtam, hogy lehet nem kéne ezt néznie Bencének (sztem már késő :D ).
Történt ugyanis, hogy Apa ment kelteni a Nagyfiút, amikor lehúzta a takarót a gyerek fejéről, meglepődve tapasztalta, hogy egy üveg mézet szorongat az elsőszülött gyermek :) Persze Bence menteni akarta a menthetőt és hangosan felkiáltott: "Apa! Hogy került ez ide?"... Na persze Apa nézett meglepődötten, majd csúnyán, mikor rájöhetett Bence, hogy itt biza még menteni kell a dolgot, mert nem nagyon hiszik hogy ő ártatlan. És ekkor jött az aduász szöveg: " Apa! Biztos a méhecskék voltak!" :D Hát kész :) Szerintem le sem tagadhatja, hogy az ő fia!!! :D
Mikor Apa ezt elmesélte, hát én felvisítottam Katát, annyira röhögtem :D


Másik beszólása Bencének, amin már röhögök egy pár napja:
Megkívántam a rántott zöldségeket (a halacska :D mellé), így elkezdtem a frissen vásárolt padlizsánt, cukkinit és gombát panírozni. Bence kedvet kapott a maszatoláshoz, jött segíteni. Épp az utolsó gombákat forgatom, mikor megszólal: "Anya! Elbújtak a gombák!" :D Elkezdek röhögni, mire tetézi a gyerek: "Anya, ezek a gombák fáznak, be kell takarni őket" :D 

Anyám, milyen dumája lesz ennek a gyereknek :D (Mint az Apjáé, de csss, ne mondjátok el senkinek! ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése